میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 18 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1400/05/23 - 12:45
  • 390
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZHV

آخرین بخش بستری بیماران غیر کرونایی و جراحی به بیماران کرونا اختصاص یافت

رئیس مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان گفت: با کمال تاسف آخرین بخش بستری بیماران غیر کرونایی و جراحی این بیمارستان به بیماران کرونا اختصاص یافت.

رئیس مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان گفت: با کمال تاسف آخرین بخش بستری بیماران غیر کرونایی و جراحی این بیمارستان به بیماران کرونا اختصاص یافت. 


به گزارش وب دا، دکتر ابوالفضل شجاعی، با بیان اینکه دیگر بخشی برای بستری بیماران کووید ۱۹ نداریم، گفت: با افزایش مجدد مراجعه بیماران بستری کرونا در این مرکز، تعداد تخت های بستری بیماران مبتلا به کووید-19 در بیمارستان، برای چندمین بار متوالی افزایش یافته و کاملا اشباع شد. 


وی افزود: هفدهمین و آخرین بخشی که امکانات ارائه خدمات و بستری بیماران کرونا در بیمارستان را دارا بود به این بیماران اختصاص یافت که با توجه به تکمیل همه تخت های این بخش ها، در صورت افزایش جدید بیماران کرونا، از پذیرش بیماران جدید تا انجام ترخیص بیماران بستری قبلی معذوریم. 


دکتر شجاعی تصریح کرد: در حال حاضر امکان پذیرش بیماران عادی در بخش‌های بیمارستان (به جز بخش های زایمان و NICUکه برای بستری مادران باردار و نوزادان است) وجود ندارد و بیماران عادی می توانند برای دریافت خدمات به بیمارستان نقوی و بیمارستان های خصوصی مراجعه کرده و پذیرش و بستری شوند. 


دکتر شجاعی اظهار داشت: در حال حاضر تعداد بیماران بستری کرونا در این مرکز ۴۰۶ نفر می باشد که ۴۰ نفر از این بیماران در بخش مراقبت های ویژه (icu) هستند که به علت تکمیل ظرفیت بخش مراقبت های ویژه، بیمارانی که هم اکنون نیازمند بستری در این بخش ها هستند نیز به ناچار در بخش های عادی بستری می شوند. 


وی، با اشاره به اینکه هم اکنون تعداد ۷۰ بیمار مبتلا به کوید ۱۹ در اورژانس بستری هستند، گفت : با توجه به اینکه هیچگونه تخت خالی در بخش های بستری نداریم و امکان انتقال بیماران اورژانس به این بخش ها وجود ندارد ، دیگر نمی‌توانیم بیمار جدیدی را در اورژانس نیز پذیرش کنیم.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 1808
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین