میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 13 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1402/04/17 - 18:42
  • 820
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZWXa

رئیس دانشگاه با موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان دیدار کرد

رئیس دانشگاه و رئیس اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت با اعضای هیات مدیره موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان(مکسا) روز چهارشنبه مورخ 14/04/1402 دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، رئیس دانشگاه در این نشست، از اهمیت و  نقش برجسته سازمان های مردم نهاد در همیاری دانشگاه های علوم پزشکی در ارتقای سلامت جامعه گفت.

دکتر کورش ساکی، بهره‌گیری از مشارکت مردم و توانمندسازی جوامع را به شنیده شدن صدای مردم در امر سلامت تعبیر کرد و آن را از ارکان مهم برای دست‌ یابی به سلامت همگانی و عدالت در سلامت دانست.

عضو هیات مدیره موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان شعبه کاشان نیز در این جلسه، گزارشی در خصوص اقدمات و فعالیت های سلامت محور این سازمان خیریه ارائه داد.

دکتر ... جهانگیری افزود: این موسسه در زمینه مراقبت های پزشکی تسکینی، پرستاری تسکینی و معنوی، مددکاری اجتماعی، بازتوانی و توانبخشی، مشاوره ژنتیک و پیشگیری، مشاوره تغذیه و تامین تجهیزات پزشکی فعالیت می نماید.

رئیس اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه نیز، در خصوص این موسسه گفت: تاریخچه شعبه کاشان این موسسه با اهداف خیرخواهانه و یاری رساندن به بیماران مبتلا به سرطان  به سال1399 با  پذیرش بیش از 203 بیمار تاکنون برمی گردد.

دکتر علیرضا مفرح افزود: این موسسه در مراقبت های حمایتی و تسکینی، محدود به بیمارستان یا درمانگاه فعالیت نمی کند؛ بلکه در انواع مختلفی از مراکز و به شکل‌های مختلف، بسته به شرایط بیمار و امکانات مراکز خدمت رسانی می نماید.

 

 

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,ریاست,اخبار مهم
  • کد خبر : 14931
کلمات کلیدی

تصاویر

کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین