میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 18 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1400/05/26 - 11:00
  • 297
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZSV

۲۶مردادماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی ایران گرامی باد

بیست و ششمین روز از مرداد ماه یادآور بازگشت سرافرازانه اولین گروه آزادگان به میهن در سال ۱۳۶۹ و فرصتی برای مرور رشادت‌های این غیور مردان است.

بیست و ششمین روز از مرداد ماه یادآور بازگشت سرافرازانه اولین گروه آزادگان به میهن در سال ۱۳۶۹ و فرصتی برای مرور رشادت‌های این غیور مردان است. 


به گزارش وب دا، سال ۱۳۶۹ سالی پر تلاطمی برای مردم ایران بود، در گرماگرم تابستان، روز ۲۶ مرداد ماه بالاخره جمهوری اسلامی ایران با سربلندی توانست رزمندگانی را که مجاهدانه از دین و شرف و خاک کشور دفاع کرده بودند و در دست دشمن اسیر شده بودند، به وطن بازگرداند. 


در این روز، میهن اسلامی شاهد حضور اولین گروه آزادگان سرافرازی بود که پس از سال ها اسارت در زندان ها و اسارتگاه های رژیم بعث عراق، قدم به خاک پاک میهن اسلامی خود گذاشتند. 


مقام معظم رهبری درباره آزادگان می‌فرمایند:یکی از چیز‌هایی که شما را، دل هایتان را زنده نگه می‌داشت، پرامید نگه می‌داشت، یاد آن چهره و روحیه‌ی پر صلابت امام عزیزمان بود. آن بزرگوار هم خیلی به یاد اسرا بودند. حال پدری را که فرزندانش به این شکل از او دور شده باشند، راحت می‌شود فهمید. 


آزادگان سرافراز در دوران اسارت خود با روحیه ایستادگی و دلاوری و پایداری؛ از کیان و شرافت انقلاب اسلامی دفاع نموده و دشمن را به زانو درآوردند. 


این عزیزان، سرمایه عظیمی برای ادامه آرمان‌ها و اهداف امام راحل و شهیدان والا مقام هستند که در طول سال‌های دفاع مقدس با ایثار و شجاعت و در دوران اسارت با ایستادگی و مقاومت، از میهن اسلامی ایران با افتخار و سرافرازی دفاع کردند. 

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 1817
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین