میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 16 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1401/09/23 - 14:19
  • 1187
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zme

کمک های خیرین به حوزه سلامت، جایگزین پرداخت های مالیاتی می شود

رئیس اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: کمک های خیرین به حوزه سلامت، جایگزین پرداخت های مالیاتی می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر علیرضا مفرح در نشستی با غلامرضا گلابچی مدیر امور مالیاتی شهرستان کاشان که با محوریت معافیت مالیاتی خیرین سلامت منطقه کاشان برگزار شد، افزود: صاحبان صنایع و اصناف می توانند طی توافق با سازمان امور مالیاتی شهرستان، مالیات متعلقه به شرکت یا حرفه خود را به مبادی مورد نظر این سازمان در حوزه سلامت صرف کنند و فیش آن را به اداره مالیاتی تحویل دهند.

وی، با اشاره به ماده 172 قانون مالیات های مستقیم مبنی بر استفاده از معافیت مالیاتی، تصریح کرد: این قانون مواردی را شامل می شود که به‌ موجب آن کمک‌هایی که اشخاص (حقیقی و حقوقی) به حساب‌های تعیین شده از طرف دولت به منظور بازسازی یا کمک و نظایر آن به صورت بلاعوض پرداخت می‌ کنند.

دکتر مفرح ادامه داد: همچنین وجوه پرداختی یا تخصیصی و یا کمک‌های غیرنقدی بلاعوض اشخاص اعم از حقیقی یا حقوقی جهت تعمیر، تجهیز، احداث و یا تکمیل و ... مراکز بهداشتی و درمانی طبق ضوابطی که توسط وزارت‌ بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تعیین می کند، مشمول این قانون می گردد.

رئیس اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی کاشان تصریح کرد: کمک های نقدی و غیر نقدی اشخاص بابت ساخت بیمارستان، مراکز بهداشتی درمانی و تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز آنها که در محدوده اراضی دانشگاه های علوم پزشکی دولتی واقع و مالکیت آنها نیز متعلق به دانشگاه های مذکور می باشد، نیز مشمول معافیت مالیاتی می شود.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,ریاست
  • کد خبر : 3042
کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین