میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 10 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1401/10/07 - 14:25
  • 718
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zdf
مقارن با ایام شهادت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی:

پیکر مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس در دانشگاه تشییع شد

پیکر مطهر شهید گمنام هشت سال دوران دفاع مقدس در مراسمی با حضور پرشور مسئولین، کارمندان، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مردم ولایی و شهید پرور شهرستان کاشان روز چهارشنبه هفتم دی ماه سال جاری در دانشگاه تشییع شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، این مراسم مقارن با ایام شهادت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی از مجتمع بیمارستانی شهید دکتر بهشتی آغاز و تا جوار یادمان شهدای گمنام دانشگاه و در مسجد بقیه الله الاعظم (عج) دانشگاه ادامه یافت و یاد و خاطره جانفشانی های شهدای بزرگوار گرامی داشته شد.

عضو هیات علمی دانشگاه در این مراسم، ضمن گرامیداشت یاد شهیدان جنگ تحمیلی و با بیان اینکه همه ما مدیون خون این شهدا هستیم، گفت: برگزاری چنین مراسمی برای قدردانی از جانفشانی های این شهیدان بزرگوار است و فلسفه زنده بودن شهدا این است که این عزیزان فقط با خدا معامله کرده و وجود خود را برای دین و رضای خدا تقدیم کرده اند.

حجت الاسلام و المسلمین یوسفی افزود: هرچه داریم از شهدا داریم و همه پیشرفت، اقتدار و تعالی کشور به برکت خون شهدا رقم خورده است.

گفتنی است، پیکر مطهر این شهید گمنام ۲۶ ساله که در مناطق عملیاتی کربلای 5 شناسایی شده است، پس از برگزاری باشکوه مراسم تشییع در دانشگاه، به معراج شهدا انتقال داده می شود و قرار است روز جمعه در نیاسر آرام گیرد.

 

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 3091

تصاویر

پیکر مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس در دانشگاه تشییع شد پیکر مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس در دانشگاه تشییع شد
کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین