میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 18 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1401/01/28 - 12:44
  • 426
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZmK

پیام تبریک سرپرست دانشگاه روز ملی اکرام و تکریم خیرین

سرپرست دانشگاه، در پیامی 28 فروردین ماه مصادف پانزدهم ماه مبارک رمضان همزمان با میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی «ع» "روز ملی اکرام و تکریم خیرین" را تبریک گفت.




سرپرست دانشگاه، در پیامی 28 فروردین ماه مصادف پانزدهم ماه مبارک رمضان همزمان با میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی «ع» "روز ملی اکرام و تکریم خیرین" را تبریک گفت.


به گزارش وب دا، در پیام دکتر کورش ساکی آمده است:


15 ماه مبارک رمضان سالروز ولادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام و روز ملی تکریم اکرام و تکریم خیرین، فرصتی است برای تقدیر از همه آنانی که با اندیشه مهرباور و نوعدوستانه به کمک و یاری هموطنان نیازمند می‌شتابند و با دستان پر از محبت خود گره‌ای از مشکلات مردم را می‌گشایند.


این روز بهانـه‌ای برای قـدردانی از مـردان و زنـان بزرگــی است که با انفـاق مـال و اندوختـۀ خود با مرتفــع نمودن بخشی از موانـع و مشکلات آموزش عالـی کشـور، برای اعتـلای علـم و دانــش کوشیده‌اند. خیریـن و واقفیـن نیــک‌اندیش حوزه سلامت با درک اهمیت دانـش، با حمایت از فرزنـدان برومند و نخبـگان، چــراغ علـم، فرهنـگ و هنـر این سرزمیـن کهـن را فـروزان داشته‌انـد و بـاران سخـاوت و کرامـتشان فضـای امیـد و شـادابی را گستــرانیده است.


اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، فرارسیدن ولادت سراسر نور و رحمت، حضرت امام حسن مجتبی (ع) و روز ملی تکریم خیرین را به عموم شیعیان و پیروان آن حضرت به ویژه خیرین و نیک‌اندیشان گرانقدر تبریک و تهنیت عرض نموده و صمیمانه و خالصانه از این بزرگ مردان که الحق و الانصاف همچون بازوان توانمند در جهت پیشبرد اهداف دانشگاه علوم پزشکی کاشان تلاش می نمایید تشکر کرده و از درگاه خداوند منان، توفیق روز افزون همگان در راستای حمایت از اقشار مستضعف و زدودن غبار فقر و محرومیت از چهره جامعه را خواستارم.




 


دکتر کورش ساکی


سرپرست دانشگاه


 


  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 2301
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین