میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 11 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1402/10/06 - 14:54
  • 312
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZZRQ

پلمپ یک واحد تولید کننده مواد غذایی در آران و بیدگل

معاون غذا دارو دانشگاه از پلمپ یک واحد تولید کننده مواد غذایی در شهرستان آران و بیدگل خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ، دکتر محمد رضا رشیدی گفت: طی بازدید کارشناسان این معاونت و شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل از یک واحد تولید کننده انواع ترشیجات و مشاهده تخلفات متعدد و شرایط بهداشتی بسیار نامناسب، این واحد با دستور دادستان محترم و حضور ماموران نیروی انتظامی پلمپ و محصولات تولیدی بیش از 8 تن محصولات توقیف و واحد مربوطه پلمپ گردید.

وی ضمن اعلام این خبر افزود محصولات تولیدی این شرکت که در محیط بسیار غیر بهداشتی تولید و حاوی مقادیر بالای کپک بود  با دستور مقام محترم قضایی امروز تاریخ 6 دی ماه منهدم گردید.

معاون غذا و دارو  دانشگاه علوم پزشکی بر مصرف فرآورده های خوارکی دارای مجوز پروانه ساخت و توجه به درج آرم سازمان غذا و دارو (سیب سلامت) بر روی بسته بندی مواد غذایی، تصریح کرد: مسئولان و کارشناسان این معاونت تمامی تلاش خود را به‌ کار می‌گیرند تا با انجام وظیفه از سلامت و امنیت غذایی مردم پاسداری کنند.

دکتر محمد رضا رشیدی ،از شهروندان خواست تا ضمن گزارش مشاهده هر گونه تخلف، مراتب را به اطلاع کارشناسان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کاشان با شماره تلفن 03155470212 برسانند و جهت بررسی اصالت کد بهداشتی درج شده روی محصولات از طریق سامانه  http://fdacrm.ir  اقدام نمایند.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,غذا و دارو
  • کد خبر : 125001
کلمات کلیدی
کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین