میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 16 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1401/09/12 - 18:15
  • 1329
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zkd
سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه:

پذیرش 141 دانشجوی دانشگاه در مقاطع دستیاری و تحصیلات تکمیلی در سال جاری

سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه گفت: 141 دانشجوی این دانشگاه در مقاطع دستیاری و تحصیلات تکمیلی در سال جاری پذیرفته شدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر سید مهدی رسولی منش افزود: از بین این دانشجویان، 51  نفر در مقطع دستیاری، 14 نفر در دوره دکترای تخصصی و 76 نفر در مقطع کارشناسی ارشد پذیرفته شدند.

وی، با اشاره به تحصیل بیش از 3500 نفر دانشجو در مقاطع مختلف در دانشگاه علوم پزشکی کاشان، تصریح کرد: هم‌اکنون تمام این دانشجویان به صورت حضوری در حال تحصیل هستند.

وی، همجنین به موفقیت های دانشجویان استعداد درخشان این دانشگاه اشاره کرد و از کسب رتبه های دو و نیم درصدی کشوری در آزمون پیش کارورزی و علوم پایه در شهریور 1401 خبر داد. 

دکتر رسولی منش، با اشاره به هفتادمین دوره آزمون پیش کارورزی اظهار داشت: دانشجویان مهدی بزرگی و مهدیه طاهری پور توانستند به ترتیب رتبه 4 مشترک کشوری (رتبه اول قطب) و رتبه مشترک کشوری (رتبه 7 مشترک قطب) را کسب نمایند.

وی ادامه داد: مهدی رنجبر با رتبه 4 مشترک کشوری (رتبه اول قطب) و علی جوان با رتبه 21 مشترک کشوری (رتبه 7قطب) در شصت وهفتمین دوره آزمون علوم پایه پزشکی موفق به کسب رتبه دو و نیم درصدی کشوری شدند.

وی، با تاکید بر نقش کلیدی علم در رشد و توسعه کشور، اظهار داشت: دانشجویان باید با کسب دانش و پژوهش ضمن توسعه علمی کشور زمینه را برای توسعه و پیشرفت بخش های فرهنگی و اجتماعی فراهم کنند.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,آموزشی
  • کد خبر : 2984
کلمات کلیدی
کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین