میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 11 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1401/09/02 - 07:32
  • 489
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /Zwc
با حضور عضو کمیسیون اصل نود و کمیسیون فرهنگی مجلس:

نشست هم اندیشی اساتید و نخبگان در دانشگاه برگزار شد

با حضور نماینده کمیسیون فرهنگی مجلس در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی، نشست هم اندیشی اساتید و نخبگان در دانشگاه با موضوع تحلیل و بررسی حوادث روز و «طرح صیانت از فضای مجازی» در محل سالن دکتر قریب دانشکده پزشکی برگزار شد...

با حضور نماینده کمیسیون فرهنگی مجلس در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی، نشست هم اندیشی اساتید و نخبگان در دانشگاه با موضوع تحلیل و بررسی حوادث روز و «طرح صیانت از فضای مجازی» در محل سالن دکتر قریب دانشکده پزشکی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، عضو کمیسیون اصل نود و کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در این نشست، ضمن تشکر از اظهارات اساتید و نخبگان، به جزئیات تصویب طرح صیانت از فضای مجازی در مجلس پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین مهندس حسین میرزایی افزود: هدف از تصویب این طرح، حمایت از دانشمندان و شرکت برای ایجاد پلتفرم‌های قویتر و با کیفیت بهتر، تنوع عالی و ارزان‌تر از مشابه خارجی آنها و همچنین حفظ حقوق استفاده کنندگان از فضای مجازی بود که این طرح مثل هر طرح دیگری مخالفین و موافقین خودش را داشته است.

وی، خانواده و نقش آن، ایجاد جریان فرهنگی با الگوگیری از اسلام را از عوامل موثر در مدیریت وضعیت فرهنگی جامعه دانست.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اصل نود و کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، نقش نفوذ و فتنه در سطوح مختلف کشور را در وضعیت به وجود آمده، بسیار جدی و واقعی عنوان کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه شهرستان کاشان نیز در ادامه، به آیاتی از سوره‌های قرآن (۸ بروج، ۱۲۱ انعام، ۱۲۰ بقره، ۶۰ انفال، ۲۱ مجادله) اشاره کرد و افزود: دشمن با تمام قوا و نیروهای خود برای نابودی ایران به میدان آمده و البته ان شالله به هدف خود نخواهد رسید.

حجت الاسلام والمسلمین ابن علی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز در این نشست، ضمن تبریک هفته بسیج و ضرورت انجام فعالیت‌های بسیج در دانشگاه، از زحمات دکتر محمد افشار مسئول سابق بسیج جامعه پزشکی اساتید تقدیر و برای دکتر محمود سلامی مسئول جدید بسیج جامعه پزشکی اساتید آرزوی موفقیت کرد.

سرهنگ رضا زاده، جانشین فرمانده بسیج ناحیه سپاه کاشان نیز در این جلسه، گفتمان بسیجی و تفکر بسیجی را از عوامل موثر و ضروری فرهنگی جامعه امروز دانست و افزود: عدم تبیین این گفتمان در دنیای امروز عامل بسیاری از مشکلات امروز است.

در ادامه نشست ابتدا اساتید و نخبگان دانشگاهی به بیان سوالات و نکات مربوط به علل فرهنگی حوادث اخیر و همچنین طرح صیانت از فضای مجازی پرداختند و مهمترین عوامل اثرگذار بر وضعیت فرهنگی موجود را، اثر فضای مجازی و عدم کنترل آن توسط مسئولین و خانواده ها، عدم ریشه یابی و تشخیص خودی از غیر خودی و عدم شناخت دشمن را بر شمردند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در کاشان، دکتر ساکی رئیس دانشگاه، سرهنگ رضا زاده جانشین فرمانده بسیج ناحیه سپاه کاشان و جمعی از اساتید و نخبگان دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در این نشست حضور داشتند.

 

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,آموزشی
  • کد خبر : 2938

تصاویر

کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین