میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 10 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1401/09/08 - 13:11
  • 1311
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z1d

نشست شورای فرهنگی دانشگاه برگزار شد

جلسه شورای فرهنگی دانشگاه با حضور رئیس دانشگاه و سایر اعضا روز دوشنبه مورخ ۷ آذرماه ۱۴۰۱ در سالن غدیر دانشکده پزشکی برگزار شد...

جلسه شورای فرهنگی دانشگاه با حضور رئیس دانشگاه و سایر اعضا روز دوشنبه مورخ ۷ آذرماه ۱۴۰۱ در سالن غدیر دانشکده پزشکی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، رئیس دانشگاه در این جلسه اظهار داشت: انجام کار فرهنگی در حفظ روحیه کار جمعی و نشاط دانشجویی و… با در اختیار قرار دادن منابع و تامین دانشجو ضروری است.

  دکتر ساکی، با بیان اینکه برنامه ریزی جهت انجام کار فرهنگی به صورت اساسی و عمقی باید صورت پذیرد، بر تجدید نظر در برنامه‌های فرهنگی تاکید کرد.

وی، با اشاره به ضرورت بهره گیری از نظرات اساتید نخبه و صاحبان ایده و عمل در زمینه فرهنگی، افزود: برای انجام کار فرهنگی باید روی مطلب خاصی که دغدغه و مشکل در بحث فرهنگ کشور است تمرکز و برنامه ریزی نمود تا هم برای رفع آن تلاش شود و هم این کار به عنوان یک الگو برای دانشگاه‌های دیگر باشد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در این نشست، ضمن بیان خیرمقدم به به اعضای جدید، برایشان آرزوی موفقیت جهت خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و جامعه دانشگاهی از درگاه باری تعالی را داشت.

سرپرست مدیریت فرهنگی دانشگاه نیز در این نشست، در خصوص برنامه‌ها و پیشنهادات خود برای مجموعه فرهنگی دانشگاه مطالبی را ارائه کرد.

مجتبی نادری، ارتقاء مجموعه فرهنگی، بهبود و تسهیل فرآیند فرهنگی، الکترونیکی کردن و به روز نمودن برنامه‌های فرهنگی در دانشگاه را از اهداف این مجموعه برشمرد.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,دانشجویی فرهنگی,ریاست,اخبار مهم
  • کد خبر : 2965
کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین