میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 19 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1400/04/07 - 12:26
  • 643
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZfU
به همت بسیج جامعه پزشکی دانشگاه؛

معاینات و خدمات تخصصی به عموم مردم در اردوی جهادی انجام شد/ بازدید نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان کاشان از ارئه خدمات در این اردو

مسئول کانون بسیج استادان و جامعه پزشکی دانشگاه، از برپائی اردوی جهادی توسط بسیج جامعه پزشکی دانشگاه با همکاری گروه خیرین شهید همدانی خبر داد.

مسئول کانون بسیج استادان و جامعه پزشکی دانشگاه، از برپائی اردوی جهادی توسط بسیج جامعه پزشکی دانشگاه با همکاری گروه خیرین شهید همدانی خبر داد.  


دکتر محمد افشار گفت: در این اردوی دو روزه عموم مردم خدمات تخصصی دندانپزشکی، چشم پزشکی و قلب دریافت کردند. 


وی افزود: این اردو که شامل چند بخش دندانپزشکی، چشم پزشکی، قلب و داخلی و ویزیت پزشکی عمومی بود در تاریخ های سوم و چهارم تیرماه جاری در دبستان شهید حجازیان برگزار شد. 


وی در ادامه افزود: در این اردو ۷۰۰ نفر خدمات چشم پزشکی، ۳۰۰ نفر ویزیت و ترمیم دندانپزشکی، ۲۵۰ نفر خدمات قلب و داخلی و ۶۰۰ نفر عینک دریافت کردند. 


نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان کاشان نیز در بازدید از نحوه ارائه خدمات در این اردو اظهار داشت: جهاد یک امر فرهنگی و دینی است و اردوهای جهادی نیز یک حرکت فرهنگی هستند و هر عملی که در طول این دوره ها انجام می شود، فرهنگی است. 


آیت الله عباسغلی سلیمانی افزود: روحیه جهادی روحیه ای بر آمد از متن دین است. تلاش بر این است که هر کس در هر جا با هر امکاناتی سعی کند اهداف مقدسی را پیگیری نماید. از این رو سعی در بسط و گسترش فرهنگ جهادی می تواند یکی از مهمترین ابعاد اردوهای جهادی باشد. یعنی بایستی تلاش شود تا همگان از اردوهای جهادی برای حل مشکلات شهرشان و حتی کشور الگو بگیرند. اگر همه همچون بخشی از دانشجویان بخشی از وقت خود صرف حل مشکلات دیگران (خارج تکالیف روزمره) بنمایند آنگاه خواهیم دید که چگونه سرعت حل مشکلات کشور افزایش می یابد. 


رئیس دانشگاه نیز در این بازدید گفت: اردوهای جهادی فرصتی برای خودسازی است. 


 دکتر سید علیرضا مروجی، فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را نشان از اهمیت و حساسیت اردوهای جهادی دانست و افزود: سخنان رهبری دقت نظر و مسئولیت فعالان این اردوها را بیشتر می کند. 


وی، رفع مشکلات مردم را از فواید اردوهای جهادی دانست و اظهار داشت: در این اردوها مشکلات مردم به مسئولان مربوطه برای رفع آن انتقال داده می شود.



  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 1725
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین