میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 19 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1400/04/23 - 12:34
  • 542
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZMU
رئیس دانشگاه:

مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان یکی از موفق ترین مراکز درمانی کشور در ارائه خدمات به بیماران کووید 19

رئیس دانشگاه گفت: مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان یکی از موفق ترین مراکز درمانی کشور در ارائه خدمات به بیماران کووید 19 براساس نظر مسئولان و کارشناسان وزارت بهداشت می باشد.

رئیس دانشگاه گفت: مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان یکی از موفق ترین مراکز درمانی کشور در ارائه خدمات به بیماران کووید 19 براساس نظر مسئولان و کارشناسان وزارت بهداشت می باشد. 


به گزارش وب دا، دکتر سید علیرضا مروجی در جلسه ستاد بیماری کرونا مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان، ضمن تقدیر از تلاش 500 روزه پرسنل و مجموعه مدیریتی این مرکز افزود: حتی بیماران ازشهرهای همجوار از جمله تهران، نطنز، بادرود و ... نیز برای درمان کووید به این مرکز مراجعه می کنند. 


وی، روند اپیدمی بیماری کووید در منطقه کاشان را با روند کشوری متفاوت بیان و تصریح کرد: روند افزایشی در هر موج در این منطقه تدریجی و مدت زمان موج اپیدمی بیشتر از میانگین کشوری است. 


دکتر مروجی، ضمن تشکر از حمایت و همدلی و هماهنگی مسئولان منطقه کاشان و آران وبیدگل  در بحران کووید، خواستار تداوم این حمایت ها و همدلی در ادامه روند خدمت رسانی به بیماران کووید و کنترل بحران و واکسیناسیون شد. 


رئیس مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان نیز در این جلسه، با ارائه نتایج بررسی کمیته ارزیابی اپیدمیولوژیک کووید دانشگاه در خصوص روند بیماری و موج جدید خاطر نشان کرد: برخلاف موج های قبلی، اپیدمی در مقطع کنونی بیمارستان با دو موج همزمان افزایش بستری بیماران کووید و غیر کووید مواجه می باشد. 


دکتر ابوالفضل شجاعی، بر استفاده از  تجربه موفق قبلی این مرکز در درمان سرپایی بیماران در  اپیدمی فروردین ماه امسال که منجر به کاهش مرگ و میر  شده بود، تاکید و تصریح کرد: گرچه براساس پیش بینی ها، بیمارستان با افزایش 20 درصدی بستری حتی نسبت به موج  اپیدمی فروردین روبرو است. 


لازم به ذکر است: با توجه به شروع موج جدید اپیدمی کرونا و افزایش بیماران بستری، جلسه ستاد بیماری کرونا مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان برگزار شد.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 1755
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین