میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 11 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1401/11/10 - 12:01
  • 669
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Znh

ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی دانشگاه برگزار شد

ستاد بزرگداشت دهه فجرانقلاب اسلامی دانشگاه با حضور رئیس دانشگاه و سایر اعضاء روز یکشنبه مورخ ۹ بهمن ماه سال جاری در دفتر معاونت فرهنگی و دانشجویی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر ساکی رئیس دانشگاه در این جلسه، ضمن عرض خیر مقدم و تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، با تأکید بر برنامه ریزی هرچه بهتر مراسم گرامیداشت دهه فجر، بر آذین بندی محیطی کلیه واحدهای دانشگاه در این ایام و برگزاری جشن پیروزی انقلاب تأکید کرد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه نیز در ادامه، با اشاره به روز شمار ایام دهه فجر، به همفکری و هم اندیشی برای برگزاری برنامه ها تأکید کرد و گفت: علیرغم وجود محدودیت های مالی و اعتباری، دانشگاه باید تمام تلاش خود را جهت گرامیداشت این ایام به کار گیرد.

دکتر علی فخری افزود: شعار امسال دهه فجر "ایران استوار، چهل و چهار سال افتخار" است و هدف از برگزاری برنامه های ویژه دهه فجر، معرفی دستاوردهای انقلاب در جامعه است.

کارشناس مسئول امور فرهنگی دانشگاه نیز در این جلسه، ضمن اشاره به مصوبات کمیته دانشگاهی گرامیداشت دهه فجراظهار داشت: امسال مسئولیت این کمیته توسط فرمانداری ویژه شهرستان به دانشگاه کاشان واگذار شده است.

در این جلسه، رئیس دانشگاه، معاون فرهنگی و دانشجویی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، مسئول بسیج جامعه پزشکی، نماینده روابط عمومی، مدیر مفدا، نماینده گزینش و دیگر اعضا حضور داشتند.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,دانشجویی فرهنگی
  • کد خبر : 3214

تصاویر

کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین