میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 11 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1401/10/15 - 12:21
  • 599
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZHf

دیدار مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با مدیر، اعضاء و کارکنان هسته گزینش/ تجدید میثاق با شهدای والامقام

به مناسبت 15 دی ماه سالروز صدور فرمان تاریخی بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تشکیل گزینش کشور، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با مدیر و اعضاء و کارکنان هسته گزینش دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در این دیدار، ضمن بزرگداشت سالروز هسته گزینش اظهار داشت: این هسته نقش اساسی در شایسته گزینی و سالم سازی دانشگاه دارد.

حجت الاسلام و المسلمین عباس ابن علی، وظایف هسته گزینش را به لحاظ قانونی مهم و حساس برشمرد و افزود: در مجموعه دانشگاه نیروهای انقلابی و متدین زیاد هستند و باید گزینش در انجام وظایف قانونی یاری شود و لازم است رسالت و وظایف گزینش تبیین شود.

زهرا سادات خادم مدیر هسته گزینش دانشگاه نیز در این دیدار، گزارش عملکرد این هسته را ارائه کرد.

لازم به ذکر است: اعضاء و کارکنان هسته گزینش دانشگاه نیز نظرات و دیدگاه های خودرا مطرح کردند.

شایان ذکر است: مدیر، اعضاء و کارکنان هسته گزینش دانشگاه همجنین به منظور تجدید میثاق با شهدای والامقام در گلزار شهدای شهرستان کاشان و یادمان شهدای گمنام دانشگاه حضور یافتند و با قرائت فاتحه و زیارت عاشورا و تقدیم شاخه گل با آرمان مقدس شهیدان گرانقدر و حضرت آیت الله یثربی رحمت الله نماینده ولی فقیه و امام جمعه معزز شهرستان کاشان تجدید میثاق کردند.

 

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,ریاست
  • کد خبر : 3119

تصاویر

دیدار مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با مدیر، اعضاء و کارکنان هسته گزینش دیدار مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با مدیر، اعضاء و کارکنان هسته گزینش تجدید میثاق با شهدا
کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین