میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 13 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1401/11/20 - 10:39
  • 1000
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z5Z7

دیدار رئیس دانشگاه با خانواده خیر سلامت حاج سید علی محمد امامت

رئیس دانشگاه، با خیر سلامت حاج سید علی محمد امامت و خانواده شان دیدار کرد و از همراهی ایشان با حوزه بهداشت و درمان تقدیر و تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر کوروش ساکی رئیس دانشگاه در این بازدید، که به منظور تقدیر و هماهنگی لازم برای افتتاح پروژه خیرساز "مرکز درمان بیماری های خاص (تالاسمی، هموفیلی و سرطان)" انجام شدگفت: با ‏افتتاح این مراکز می‌توان به بیماران خاص اطمینان داد که بهتر از گذشته تحت پوشش خدمات درمانی قرار خواهند گرفت.‏

  رئیس اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه نیز در خصوص این پروژه خیرساز گفت: احداث این پروژه به همت آقای سید محمد علی امامت و پسرشان سید امیرحسین امامت  از سال 1394 در محله میدان کهنه کاشان ( خیابان بابا افضل، کوی شهیدان دقیقی ) آغاز گردیده است.

 دکتر علیرضا مفرح افزود: این پروژه در زمینی به مساحت تقریبی 300 متر مربع در سه طبقه و با زیربنای هزار مترمربع احداث گردیده است.

 وی تصریح کرد: این بنا در ابتدا بانیت مرکز خیریه درمانی و بهداشتی و انجام امور عام المنفعه کلنگ زنی گردیده است، که با رایزنی‌های صورت گرفته توسط این اداره در اواسط سال 1400 با خیر بزرگوار جهت استفاده بیماران خاص هموفیلی و تالاسمی تغییر کاربری داده شد.

  وی تصریح کرد: با بهره برداری از طرح توسعه و احداث مجتمع بیماری های خاص قرار است علاوه بر تشخیص، درمان و تأمین دارو برای این بیماران، خدمات غربالگری و پیشگیری از سرطان نیز ارائه شود.‏

در این دیدار  دکتر حسین نیک زاد مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کاشان، دکتر مهدی دلاوری معاون بهداشتی دانشگاه و حاج  رضا لاجوردی رییس هیات مدیره شهرک صنعتی امیرکبیر و جمعی از پرسنل دانشگاه حضور داشته و در پایان لوح تقدیر و هدیه دانشگاه تقدیم خیر گرانقدر گردید.

 گفتنی است طبق نظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیش از 40 بیماری نظیر بیمارانی که مبتلا به بیماری کلیوی هستند که باید دیالیز شوند، بیماران تالاسمی و هموفیلی و مجموعه دیگری از بیماری‌های دیگر مثل ام اس و پروانه‌ای و متابولیک و ... جزء بیماری‌های خاص محسوب می‌شوند.

 

  • گروه خبری :
  • کد خبر : 3254

تصاویر

دیدار رئیس دانشگاه با  خانواده خیر سلامت حاج سید علی محمد امامت دیدار رئیس دانشگاه با  خانواده خیر سلامت حاج سید علی محمد امامت
کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین