میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 16 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1401/09/16 - 17:03
  • 1364
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /ZNd

دعوت موسسه خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان نور از مردم خیر، صاحبان صنایع و اصناف کاشانی برای کمک به بیماران سرطانی

اعضای هیات مدیره موسسات خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطانی نور و محکم (نمایندگی کاشان) از مردم خیر، صاحبان صنایع و اصناف منطقه برای کمک به هزینه های درمانی بیماران سرطانی دعوت کردند.

اعضای هیات مدیره موسسات خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطانی نور و محکم (نمایندگی کاشان) از مردم خیر، صاحبان صنایع و اصناف منطقه برای کمک به هزینه های درمانی بیماران سرطانی دعوت کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، مدیر نمایندگی موسسه غیر دولتی حمایت از بیماران مبتلا به سرطان نور در کاشان در جلسه هیات مدیره موسسه های نور و محکم نمایندگی این شهرستان گفت: طبق توافق بعمل آمده بین این موسسه با سازمان امور مالیاتی کشور، اعطای کمک های نقدی به این موسسه می تواند ما به ازای مالیات متعلقه به صاحبان صنایع و اصناف محسوب شود.

دکتر علیرضا مفرح افزود: صاحبان صنایع و اصناف می توانند طی توافق با سازمان امور مالیاتی شهرستان، مالیات متعلقه به شرکت یا حرفه خود را به حساب موسسه نور واریز کنند و فیش آن را به اداره مالیاتی تحویل دهند.

وی تصریح کرد: موسسه خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان نور، هزینه درمان بیماران بزرگسال بی بضاعت مبتلا به سرطان را اعم از دارو، عمل جراحی، رادیوتراپی و ... تامین می نماید.

مدیر موسسه حمایت از کودکان مبتلا به ناهنجاریهای مادرزادی «محکم» نمایندگی کاشان گفت: 56 ناهنجاری تحت پوشش خدمات این موسسه می باشد که با توجه به وجود متخصصین حاذق و امکانات و تجهیزات درمانی در کاشان، اکثر آنها قابل درمان می باشد و فقط تعداد انگشت شماری از این ناهنجاری ها باید به مراکز دیگر (تهران یا استان اصفهان) ارجاع شوند.

دکتر مفرح افزود: 95 درصد اعمال جراحی اصلاح ناهنجاری های مادرزادی نوزادان و کودکان در کاشان می تواند انجام شود.

مدیر موسسه خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان نور نیز در این جلسه گفت: این موسسه از سال 1393 فعالیت خود را آغاز نموده و هم اکنون در هشت استان کشور از جمله کاشان نمایندگی دارد.

منصور قدمی افزود: تاکنون 5000 پرونده بیماران بزرگسال بی بضاعت مبتلا به سرطان در این موسسه تکمیل شده است.

وی تصریح کرد: این موسسه تجهیزات بخش های شیمی درمانی دو بیمارستان رسول اکرم و لولاگر تهران را تامین و اقامتگاهی برای اسکان بیماران سرطانی شهرستان ها و همراهانشان فراهم کرده تا در طول دوره درمان از آن استفاده نمایند.

وی تصریح کرد: این موسسه در تهران با چند داروخانه برای تحویل داروهای بیماران مبتلا به سرطان به خود بیمار یا بیمارستان قرارداد بسته است.

به گفته وی، تاکنون 22 هزار نفر روز از خدمات اقامتگاه مذکور استفاده نموده و در طول دوره درمان در این محل اسکان یافته اند.

مدیر موسسه خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان نور افزد: امیدواریم نمایندگی این موسسه در کاشان نیز با کمک مردم، مسئولین و خیران به ویژه صاحبان صنایع ، بسیار پرتوان فعالیت نماید.

در پایان این جلسه حکم مدیر نمایندگی موسسه غیر دولتی حمایت از بیماران مبتلا به سرطان نور در کاشان به دکترعلیرضا مفرح تقدیم شد.

لازم به ذکر است: دکتر سید حمید رضا آرزه گر، سید رضا لاجوردی، دکتر مهرداد حسین پور و حسن صفری از اعضای هیات مدیره موسسه غیر دولتی حمایت از بیماران مبتلا به سرطان "نور" و کودکان مبتلا به ناهنجاری های مادرزادی "محکم" در کاشان می باشد.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,ریاست
  • کد خبر : 3010
کلمات کلیدی

تصاویر

اعضای هیات مدیره موسسات خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطانی نور و محکم اعضای هیات مدیره موسسات خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطانی نور و محکم
کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین