میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 13 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1402/12/09 - 13:24
  • 464
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZwUR
به مناسبت روز جهانی تشکل‌ها و فعالیت‌های داوطلبانه

درخواست معافیت مالیاتی برای خیرین سلامت کاشان

در نشستی با حضور دکتر ساکی، رئیس دانشگاه، غلامرضا گلابچی، مدیر امور مالیاتی شهرستان کاشان ، بر اهمیت مشارکت خیرین در حوزه سلامت و ضرورت معافیت‌های مالیاتی برای آنها تأکید شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه،دکتر ساکی با اشاره به نقش حیاتی خیرین در ارتقای شاخص‌های سلامت جامعه، خواستار معافیت‌های مالیاتی برای تشویق و حمایت از این نیکوکاران شد. وی افزود: صاحبان صنایع و اصناف می‌توانند در توافقی با سازمان امور مالیاتی شهرستان، مالیات متعلقه به شرکت یا حرفه خود را به مبادی مورد نظر این سازمان در حوزه سلامت صرف کنند و فیش آن را به اداره مالیاتی تحویل دهند.

غلامرضا گلابچی، مدیر امور مالیاتی شهرستان کاشان نیز با اشاره به ماده 172 قانون مالیات‌های مستقیم، تصریح کرد: این قانون شامل مواردی می‌شود که به‌موجب آن کمک‌هایی که اشخاص (حقیقی و حقوقی) به حساب‌های تعیین‌شده از طرف دولت به منظور بازسازی یا کمک و نظایر آن به صورت بلاعوض پرداخت می‌کنند، مشمول معافیت مالیاتی می‌شوند.

رئیس دانشگاه در پایان این نشست خاطرنشان کرد: کمک‌های نقدی و غیرنقدی اشخاص بابت ساخت بیمارستان، مراکز بهداشتی درمانی و تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز آنها که در محدوده اراضی دانشگاه‌های علوم پزشکی دولتی واقع و مالکیت آنها نیز متعلق به دانشگاه‌های مذکور باشد، نیز مشمول معافیت مالیاتی می‌شود.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,ریاست
  • کد خبر : 128452
کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین