میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 17 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1401/02/28 - 08:13
  • 611
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z8M
با اعلام نتایج بیست‌ و ششمین جشنواره قرآنی هدهد؛

دانشگاه علوم پزشکی کاشان در جایگاه چهارم کشوری قرار گرفت

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه گفت: دانشگاه پس از اعلام نتیجه نهایی برگزیدگان بیست و ششمین جشنواره قرآنی هدهد در مرحله کشوری از سوی مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، در جایگاه چهارم کشوری قرار گرفت.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه گفت: دانشگاه پس از اعلام نتیجه نهایی برگزیدگان بیست و ششمین جشنواره قرآنی هدهد در مرحله کشوری از سوی مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، در جایگاه چهارم کشوری قرار گرفت.


 


به گزارش وب دا، دکتر حمیدرضا گیلاسی افزود: دانشگاه علوم پزشکی کاشان در رده‌های اساتید، کارکنان و دانشجویان با کسب ۲۱ رتبه جایگاه چهارم کشوری را کسب کرد.


 


وی تصریح کرد: بر این اساس دانشگاه های علوم پزشکی شیراز رتبه نخست، اردبیل رتبه دوم، دانشگاه علوم پزشکی یزد رتبه سوم و دانشگاه علوم پزشکی کاشان رتبه چهارم را از آن خود کردند.


 


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه ادامه داد: کسب رتبه برتر این دانشگاه، نشان از توانمندی و ظرفیت بالای قرآنی دانشجویان، اساتید و اعضای هیات علمی این دانشگاه است.


 


وی، با اشاره به اینکه جریان قرآنی، جریان ریشه داری در فضای آموزش عالی کشور است، یادآور شد: قدیمی‌ترین و پرمخاطب‌ترین جشنواره در فضاهای علمی جشنواره قرآنی است که در میان همه رویدادهای علمی، ورزشی و فرهنگی بیشتر مورد اقبال قرار می‌گیرد.


 


دکتر گیلاسی، با تاکید بر اینکه دانشگاهیان علوم پزشکی در دوران کرونا خوش درخشیدند، تاکید کرد: علیرغم محدودیت‌های کرونا، جشنواره هدهد در فضای دانشگاه‌های علوم پزشکی برگزار شد و استقبال قابل توجهی از آن صورت گرفت.


 


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه اظهار داشت: کاروان قرآنی دانشگاه توانست در بخش‌ دانشجویان ۳ رتبه، کارکنان ۱۱ رتبه و در بخش اساتید ۷ رتبه بدست آورد که شامل ۷ رتبه اولی، ۵ رتبه دومی، ۹ رتبه سومی، ۳ رتبه چهارمی و ۴ رتبه پنجمی می باشد.


 


دکتر گیلاسی، در خصوص تعداد شرکت کنندگان گفت: ۱۰۵۴ نفر کارمند، ۹۳ نفر دانشجو و ۶۳ نفر استاد در این جشنواره شرکت کردند که امیدواریم با برنامه ریزی های بهتر و شناخت نقاط ضعف و قوت بتوانیم در سال های آتی حضور پررنگ تری داشته باشیم.


 


دکتر حمیدرضا گیلاسی در پایان از زحمات شبانه روزی مدیریت فرهنگی دانشگاه و کارشناسان واحد قرآن و عترت تشکر نمود و افزود: ما می‌توانیم از جشنواره به عنوان نقطه عطف فعالیت‌های دینی و قرآنی جامعه دانشگاهی کشور یاد کنیم.


 


  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 2402
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین