میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 14 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1402/07/26 - 16:36
  • 289
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
  • /ZDSB

دانشگاهیان علوم پزشکی کاشان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین تجمع کردند

اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن جنایات شنیع رژیم صهیونیستی چهارشنبه مورخ ۲۶ مهر ماه سال جاری بعد از اقامه نماز ظهر و عصر در جوار یادمان شهدای گمنام تجمع کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این تجمع شرکت کنندگان هم صدا با مردم سراسر کشور بار دیگر با سردادن شعار، انزجار خود را نسبت به اقدام وحشیانه رژیم غاصب صهیونیست و اتحاد و همبستگی خود را در دفاع از مردم مظلوم فلسطین نشان دادند.

گفتنی است: عصر روز سه‌شنبه ۲۵ مهر نوار غزه شاهد دو جنایت جنگی، یکی در بیمارستان المعمدانی و دیگری در یک مدرسه بود. بر این اساس نیز جمهوری اسلامی ایران از نخستین لحظات این رویداد وحشیانه با محکوم کردن این صبوعیت و وحشی‌گری یهودیهای صهیونیست، امروز - چهارشنبه - را در سراسر ایران عزای عمومی اعلام کرد و از مردم ایران خواست تا با حضور در خیابان و میدان انقلاب تهران نسبت به این جنایت هولناک و نسل‌کشی بشری واکنش نشان دهند.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,درمان,دانشجویی فرهنگی,بهداشت,آموزشی,پژوهشی,غذا و دارو,توسعه,تحقیقات و فناوری,شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل,ریاست
  • کد خبر : 108850

تصاویر

دانشگاهیان علوم پزشکی کاشان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین تجمع کردند دانشگاهیان علوم پزشکی کاشان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین تجمع کردند دانشگاهیان علوم پزشکی کاشان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین تجمع کردند
کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین