میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 15 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1402/04/13 - 10:15
  • 15867
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZrXa

جوابدهی آزمایشگاه بیمارستان شهید بهشتی بدون مراجعه حضوری

مدیر مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان گفت: جوابدهی آنلاین آزمایشگاه بیمارستان شهید بهشتی بدون مراجعه حضوری امکان‌پذیر شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر سید مهدی موسوی با اشاره به امکان دریافت غیر حضوری پاسخ از آزمایشگاه بیمارستان شهید بهشتی اظهار کرد: مراجعین  برای دریافت نتایج آزمایشات انجام شده می توانند به سامانه جوابدهی آنلاین آزمایشگاه این مرکز مراجعه نمایند.
 
وی، هدف از راه اندازی این سامانه را کاهش سفرهای درون شهری و مراجعات حضوری شهروندان، صرفه جویی در وقت و هزینه و نیز تلاش برای دستیابی به خدمات الکترونیک در مراکز دولتی بیان کرد.
 
دکتر موسوی گفت: شهروندان برای دریافت جواب  آزمایشات پس از مراجعه به  آدرس https://onlinelab.kaums.ac.ir می بایست کد ملی و  شماره پذیرش خود را که روی قبض آنها درج شده است وارد نمایند و پس از ورود به صفحه مورد نظر نتایج آزمایش خود را که قابل مشاهده و  دانلود می باشد و به تایید مسئول فنی آزمایشگاه رسیده است دریافت کنند.
 
وی با قدردانی از زحمات و تلاش های خالصانه کارکنان بخش های مختلف دانشگاه، خاطر نشان کرد: یکی از مهم ترین دغدغه های مسئولان و کارکنان دانشگاه،  حفظ و ارتقای سلامت مردم است و همواره تلاش می کنند تا با ایجاد زیر ساخت های مناسب شرایط دریافت خدمات حوزه سلامت را برای مردم آسان تر کنند.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,درمان
  • کد خبر : 14903
کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

1 نظر برای این مطلب وجود دارد

بهاره میرزایی

بهاره میرزایی

02/11/07 - 15:28

AMH

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید :

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین