میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 17 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1401/02/21 - 14:37
  • 251
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZGL

جلسه شورای مرکزی امر به معروف و نهی از منکر و ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی در دانشگاه برگزار شد

جلسه شورای مرکزی امر به معروف و نهی از منکر و ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی روز سه شنبه موخ 20/2/1401 در سالن غدیر دانشکده پزشکی برگزار شد.

جلسه شورای مرکزی امر به معروف و نهی از منکر و ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی روز سه شنبه موخ 20/2/1401 در سالن غدیر دانشکده پزشکی برگزار شد.


 


به گزارش وب دا، دکتر کورش ساکی  سرپرست دانشگاه در این جلسه، در خصوص اهمیت اجرایی شدن آئین نامه های پوشش و رفتار حرفه ای سخنانی را بیان کرد و بر انجام امور توسط کلیه اعضای شورا طبق شرح وظایف تاکید کرد.


 


دکتر حمیدرضا گیلاسی دبیر شورای مرکزی امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه، هدف از تشکیل جلسه شورای مرکزی امر به معروف و نهی از منکر و ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی را بیان نمود و اظهار داشت: کلیه اعضاء برنامه ریزی های لازم در خصوص اجرایی شدن مصوبات را انجام دهند.


 


در این جلسه نیز ضمن قرائت مصوبات جلسه قبل، گزارش فعالیت های انجام شده توسط محمدجهاندار مدیر فرهنگی ارائه شد و در خصوص نحوه اجرای آیین نامه رفتار و پوشش حرفه ای بحث و تبادل نظر صورت گرفت.


 


مقرر شد معاونت آموزشی دانشگاه نسبت به برگزاری کلاس توجیهی جهت قوانین و آیین نامه پوشش و رفتار حرفه ای برای مسئولین دانشکده ها و بیمارستان ها اقدام لازم را به عمل آورد.


 


 این جلسه با حضور رئیس دانشگاه و معاون دانشجویی و فرهنگی، آموزشی و بهداشت، اعضای شورای مرکزی امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه و اعضای ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی در سالن غدیر دانشکده پزشکی برگزار شد.


 



  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 2377
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین