میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 13 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1402/07/22 - 14:44
  • 370
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZoQB

ثبت نام حضوری دانشجویان جدیدالورود آغاز شد

مدیر دانشجویی دانشگاه، از ثبت نام حضوری دانشجویان جدیدالورود امروز ۲۲ مهر ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر اشرف مظاهری، با اشاره به اینکه فرایند ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون سراسری ۱۴۰۲ در دانشگاه در حال انجام است، افزود: امروز پذیرفته شدگان در رشته های پزشکی، دندانپزشکی و تغذیه جهت ثبت نام در دانشگاه حاضر می شوند.

وی تصریح کرد: بر اساس برنامه تدوین شده، روز یکشنبه دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی در رشته های پرستاری، مامایی، اتاق عمل، هوشبری و فوریت های پزشکی و روز دوشنبه دانشجویان دانشکده های پیراپزشکی و بهداشت در رشته های بهداشت عمومی، بهداشت محیط، بهداشت حرفه ای، فناوری اطلاعات سلامت، مدیریت خدمات بهداشتی درمانی، رادیولوژی و علوم آزمایشگاهی جهت ثبت نام حضور می یابند.

وی خاطر نشان کرد: همزمان با اعلام اسامی پذیرفته شدگان توسط سازمان سنجش کانال نوسفر در ایتا جهت پاسخگویی به سوالات و ابهامات دانشجویان نوورود به آدرس https://eitaa.com/nosafarkaums راه اندازی شد و در حال فعالیت می باشد. 

لازم به ذکر است استقبال تشکل ها و کانون های فرهنگی، انجام مراقبت دوره ای سلامت، برگزاری کلاس های آموزشی برای والدین دانشجویان و .... از برنامه های اجرا شده در فرایند ثبت نام می باشد.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,دانشجویی فرهنگی
  • کد خبر : 108722

تصاویر

کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین