میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 15 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1402/04/22 - 08:20
  • 626
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZNYa

بیمارستان کارگرنژاد کاشان موفق به کسب امتیاز درجه یک اعتبار بخشی شد

رئیس مرکز آموزشی درمانی کارگرنژاد کاشان، از کسب امتیاز درجه یک در نظام اعتبار بخشی ملی بیمارستانی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر فاطمه مهرزاد افزود: اعتباربخشی بیمارستان ها به طور رسمی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر اساس استاندارد های تعریف شده در راستای ارتقای کمی و کیفی خدمات سلامت  انجام می شود.
وی افزود: اعتباربخشی به معنای کنترل کیفی و بررسی استانداردهای ایمنی یک بیمارستان است که توسط ارزیابان منتخب وزارت بهداشت انجام می شود، در صورتی که بیمارستانی موفق به کسب درجه بالای اعتباربخشی شود، به عنوان مرکز مطمئنی برای مراجعه بیماران جهت انجام خدمات درمانی معرفی می گردد و از سوی دیگر در تعیین شرایط عقد قرارداد با بیمه های درمانی می تواند بسیار حائز اهمیت باشد.
دکتر مهرزاد تصریح کرد: بی شک تلاش ها و پیگیری های مستمر تیم های مدیریت اجرایی، بهبود کیفیت و کلیه مسئولان واحدها و بخش های بالینی و غیربالینی این مرکز زیر نظر تیم هماهنگ کننده متعهد و دلسوز در کسب این رتبه بسیار تاثیرگذار بوده است.
وی افزود: بیمارستان 101 تختخوابی کارگردنژاد به عنوان یکی از زیباترین و به روزترین بیمارستان‌های اعصاب و روان کشور از نظر ساختاری است که در دو طبقه و دارای ۵ بخش تخصصی و فوق تخصصی روانپزشکی بزرگسال، کو دک و نوجوان است.
دکتر مهرزاد تصریح کرد: با احداث این بیمارستان تعداد تخت‌های بستری اعصاب و روان شهرستان کاشان از 45 تخت به بیش از یکصد تخت افزایش یافته است.
گفتنی است: بیمارستان اعصاب و روان کارگرنژاد کاشان با همت خیر سلامت حاج جواد کارگرنژاد و اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی کاشان با حضور مرضیه وحید دستجردی وزیر اسبق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درسال ۱۳۹۱ افتتاح وبه بهره‌برداری رسید.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,درمان
  • کد خبر : 14980
کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین