میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 19 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1400/04/02 - 14:15
  • 982
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /Z7U

بیمارستان سیدالشهداء آران و بیدگل موفق به کسب امتیاز درجه یک در نظام اعتبار بخشی ملی بیمارستانی شد

سرپرست بیمارستان سیدالشهداء آران و بیدگل، از کسب امتیاز درجه یک در نظام اعتبار بخشی ملی بیمارستانی خبر داد.

سرپرست بیمارستان سیدالشهداء آران و بیدگل، از کسب امتیاز درجه یک در نظام اعتبار بخشی ملی بیمارستانی خبر داد. 


به گزارش وب دا، دکتر علی یوسفیان افزود: اعتباربخشی بیمارستان ها به طور رسمی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر اساس استاندارد های تعریف شده در راستای ارتقای کمی و کیفی خدمات سلامت  انجام می شود. 


وی افزود: اعتباربخشی به معنای کنترل کیفی و بررسی استانداردهای ایمنی یک بیمارستان است که توسط ارزیابان معاونت درمان دانشگاه و وزارت بهداشت انجام می شود و در صورتی که بیمارستانی موفق به کسب درجه بالای اعتباربخشی شود، از نظر بیماران به عنوان مرکز مطمئنی برای مراجعه جهت انجام خدمات درمانی بوده و از سوی دیگر در تعیین شرایط عقد قرارداد با بیمه های درمانی می تواند بسیار حائز اهمیت باشد. 


وی ضمن تشکر و قدردانی از کلیه مسئولین و کادر این مرکز گفت: بی شک عملکرد مطلوب، همت، همدلی و کوشش خستگی ناپذیر همکاران در مسیر توسعه و تعالی سازمان و تلاش ها و پیگیری های مستمر تیم های مدیریت اجرایی، بهبود کیفیت و کلیه مسئولان واحدها و بخش های بالینی و غیربالینی بیمارستان زیر نظر تیم هماهنگ کننده متعهد و دلسوز در کسب این رتبه بسیار تاثیرگذار بوده است. 


وی یادآور شد: کسب این امتیاز و احساس مسئولیت مضاعف در قبال ارائه خدمات مطلوب تر به مراجعه کنندگان، در جهت ارتقای روز افزون استانداردسازی در بهبود خدمات سلامت و حفظ ایمنی بیمار، افزایش رضایت مندی بیماران و کارکنان تلاش ها در مجموعه با تمام توان ادامه خواهد یافت. 


سرپرست بیمارستان سیدالشهداء اظهار داشت: دریافت رتبه درجه یک اعتباربخشی که همزمان با بحران کووید -19 و اجرای برنامه های عملیاتی ICU2، PICU و بخش های داخلی و جراحی و جابجایی مرتب بخش ها جهت پوشش حداکثری بیماران کرونایی را مرهون تلاش، همت، همدلی خستگی ناپذیر کلیه کارکنان این مجموعه دانست. 


دکتر یوسفیان ادامه داد: این بیمارستان دارای حدود 190 تخت مصوب و 90 تخت فعال که شامل بخش‌های ویژه ICU ، CCU، اتاق عمل، بخش های جراحی، داخلی، کودکان و نوزادان، اورژانس و دیالیز است. 


 


وی تصریح کرد: این مرکز دارای درمانگاه‌های تخصصی و فوق‌تخصصی در تمام رشته‌ها است و بخش‌های پاراکلینیکی آن مجهز به دستگاه‌های به‌ روز ازجمله دستگاه تصویربرداری پیشرفته، آزمایشگاه مدرن، نوارمغز EEG، بخش تخصصی قلب و عروق شامل اکوکاردیوگرافی و تست ورزش می باشد.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 1717
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین