میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 13 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1402/05/10 - 09:21
  • 191
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZwBw

برگزاری یکصد و بیست و دومین کمیسیون قانونی ماده 20 امور داروخانه ها

یکصد و بیست و دومین کمیسیون قانونی ماده 20 امور داروخانه ها با حضور رئیس دانشگاه و سایر اعضاء در سالن شهید زارع ستاد مرکزی در تاریخ 8/5/1402 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، معاون غذا و دارو دانشگاه نیز در این نشست اظهار کرد: در حال حاضر 117 باب داروخانه خصوصی و بیمارستانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کاشان در حال ارائه خدمات دارویی به شهروندان می باشند

دکتر محمد رضا رشیدی در ادامه به  وظایف کمیسیون قانونی ماده 20 امور داروخانه های دانشگاه از جمله تسریع در رسیدگی به درخواست متقاضیان امور مربوط به داروخانه ها، تدوین مقررات بهینه سازی ارائه خدمات داروخانه ها، تنظیم ضوابط تاسیس داروخانه، هماهنگ سازی گروه های نظارت بر عملکرد داروخانه ها مانند سازمان‌های بیمه گر و بهبود روش‌های نظارتی و تدوین استانداردهای فنی و توزیع دارو، رسیدگی به درخواست صدور موافقت اصولی تاسیس و مجوز فعالیت شرکت های توزیع دارو و ... اشاره کرد.

لازم به ذکر است: بررسی صلاحیت مسئول فنی داروخانه، موافقت با مجوز بهره برداری و تاسیس یک با داروخانه و جابجایی محل یک باب داروخانه در شهرستان کاشان و ابطال مجوز تاسیس داروخانه در شهرستان آران و بیدگل  از مصوبات و موضوعات این جلسه بود.

این گزارش حاکیست: با صدور مجوز موافقت اصولی و بهره برداری یک باب داروخانه در کاشان موافقت شد برپایه این گزارش، طبق آیین نامه داروخانه ها، متقاضیان تاسیس داروخانه پس از دریافت موافقت اولیه می بایست حداکثر تا شش ماه از تاریخ اعلام موافقت نسبت به تاسیس داروخانه اقدام نمایند.

لازم به ذکر است: در این جلسه، با تبدیل وضعیت ارائه خدمات دارویی دو باب داروخانه از شبانه روزی به روزانه و تمام وقت به نیمه وقت عصر موافقت گردید.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,غذا و دارو
  • کد خبر : 92200

تصاویر

برگزاری یکصد و بیست و دومین کمیسیون قانونی ماده 20 امور داروخانه ها برگزاری یکصد و بیست و دومین کمیسیون قانونی ماده 20 امور داروخانه ها
کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین