میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 15 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1402/04/05 - 12:52
  • 305
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
  • /ZgWa

اولین کمیته ورزش کارکنان دانشگاه برگزار شد

اولین کمیته ورزش کارکنان دانشگاه با حضور معاون توسعه و مدیریت منابع، مدیر امور پشتیبانی و رفاهی، دبیر و اعضای این کمیته در دفتر معاونت توسعه و مدیریت منابع برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه در این نشست، ضمن اشاره به اهمیت ورزش جهت پیشگیری از عوارض ناشی از کم تحرکی کارمندان به ویژه پشت میز نشین ها، اظهار داشت: کمیته ورزش کارکنان را برای پیگیری مجدانه مقوله ورزش کارکنان و سلامت ایشان ضروری دانستیم.

دکتر نجات خیری پور، شناسایی ظرفیت های انسانی و تجهیزاتی در رشته‌های مختلف ورزشی دانشگاه، ارتقای انگیزه ورزشی کارکنان دانشگاه، دعوت از کارمندان ورزشکار در رشته های مختلف ورزشی و آماده سازی تیم‌های ورزشی کارمندی با انگیزه و توانمند جهت شرکت در المپیادهای ورزشی را از اهداف تشکیل کمیته ورزش کارکنان برشمرد.

وی، با بیان اینکه تا مدتی است ورزش کارکنان زیر نظر معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه بوده است با پیگیری ها و هماهنگی های انجام شده ورزش کارکنان مجددا به حوزه معاونت توسعه واگذار شد که پس از تشکیل کمیته با جدیت موضوع ورزش کارکنان در واحدهای مختلف دانشگاه پیگیری خواهد شد.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,توسعه
  • کد خبر : 14836
کلمات کلیدی
کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین