میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 13 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1403/03/29 - 08:00
  • 221
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZbyS

اولین کمیته مسئولیت پذیری اجتماعی (CSR) در دانشگاه برگزار شد

کمیته مسئولیت پذیری اجتماعی(CSR) با حضورریاست دانشگاه دکتر کورش ساکی و دبیر کارگروه ملی کمیته مسئولیت پذیری اجتماعی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ومشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی دکتر غلامرضا فتح آبادی ورئیس اداره سازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه اراک و کارشناسان اداره سازمانهای مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی کاشان و کلیه معاونین دانشگاه و مدیر عامل مجمع خیرین سلامت کاشان و نمایندگان شرکت ها و بنگاه های اقتصادی از شهرک های صنعتی و کلیه نمایندگانی از ادارات برون سازمانی های در روز یکشنبه مورخ 27 خرداد سال 1403 در محل اجتماعات سالن شهید سلامت دکتر زارع با هدف تبیین مسئولیت پذیری اجتماعی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این نشست، دکتر ساکی ضمن خوشامدگویی به حاضران و تبریک عید سعید قربان، به جایگاه والای خیرین در نظام سلامت اشاره کرد و آنان را از افتخارات این منطقه دانست.

 

دکتر غلامرضا فتح آبادی، دبیر کارگروه ملی کمیته مسئولیت پذیری اجتماعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در خصوص اجرای استراتژی مسئولیت پذیری اجتماعی دستگاه های اجرایی و بنگاه های اقتصادی توضیحاتی ارائه نمود. وی با بیان اینکه همدلی و همکاری همه جانبه، بویژه بخش خصوصی، می تواند منجر به پیشبرد اهداف حوزه سلامت و ارائه خدمات بهتر به مردم شود، بر لزوم توجه بیشتر مدیران شرکت ها به مسئولیت پذیری اقتصادی و نقش آفرینی آنان در توسعه منطقه تأکید کرد.

 

دکتر فتح آبادی همچنین از آمادگی دانشگاه علوم پزشکی اراک به عنوان دبیر کارگروه ملی برای ارائه مشاوره و یاری رساندن به بنگاه های اقتصادی در راستای پیاده سازی استراتژی مسئولیت پذیری اجتماعی خبر داد.

 

در ادامه این نشست، مجید صمدیان مقدم، کارشناس اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی کاشان، گزارشی از اقدامات انجام شده توسط این اداره از زمان تاسیس تاکنون ارائه کرد.

 

در پایان این جلسه، حاضرین با بحث و تبادل نظر پیرامون موضوعات مختلف مرتبط با مسئولیت پذیری اجتماعی، بر لزوم همکاری و تعامل بیشتر بین همه بخش ها در جهت ارتقای سطح سلامت جامعه تأکید کردند.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 130997

تصاویر

کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین