میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 19 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1400/03/30 - 13:53
  • 902
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /ZYT

اولین عمل درمان آندومتر رحم به روش حرارتی در کاشان

رئیس مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان گفت: اولین عمل درمان آندومتر رحم به روش حرارتی با استفاده از دستگاه کاواترم، در بزرگترین مرکز درمانی شمال استان اصفهان با موفقیت انجام شد.

    رئیس مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان گفت: اولین عمل درمان آندومتر رحم به روش حرارتی با استفاده از دستگاه کاواترم، در بزرگترین مرکز درمانی شمال استان اصفهان با موفقیت انجام شد. 


به گزارش وب دا، دکتر ابوالفضل شجاعی افزود: در راستای ارائه خدمات درمانی مطلوب به مردم که از حقوق اولیه شهروندان می‌باشد و با توجه به رویکرد مسئولین این مرکز مبنی بر تأمین خدمات گسترده درمانی برای بیماران، سعی شده با استفاده از توان و تجربیات پزشکان متخصص و تجهیزات پزشکی پیشرفته و روش‌های جدید درمانی، خدمات موثرتر و بهتری که معمولاً عوارض کمتری دارند به بیماران و مراجعین ارائه شود. 


وی، درمان سریع و دائمی، دوره نقاهت کوتاه، بازگشت سریع بیمار به زندگی عادی و رضایت‌مندی بیماران را از مزایای درمان آندومتر رحم به روش حرارتی برشمرد. 


دکتر شجاعی، به انجام عمل های جراحی با استفاده از دستگاه کاواترم با هزینه دولتی در این مرکز اشاره و خاطرنشان کرد: روش کاواترم یکی از بهترین روش درمانی است که ایمنی و سادگی، قابل اعتماد بودن و با صرفه بودن حرف اول را می‌زند که البته با تصمیم نهایی پزشک معالج انجام می‌شود و طبق ارزیابی انجام شده بالاترین رضایت‌مندی بیماران درمان شده را در پی داشته است. 


متخصص و مدیر گروه زنان و زایمان دانشگاه نیز در این خصوص گفت: اگر حجم خونریزی ماهانه رحمی در زنان در طول عادت ماهانه رحمی غیرنرمال و از حد معمول (هفت روز) زیادتر باشد در شرایط خاص این نوع اعمال جراحی توصیه می‌شود. 


دکتر زهرا واحدپور فرد، با بیان اینکه در این مدل درمانی، خونریزی ماهانه به‌صورت دائمی از بین رفته یا کاهش چشم‌گیری می‌یابد، یادآور شد: در این روش نیازی به بستری شدن طولانی مدت در بیمارستان نیست، بلکه بیماران می توانند به‌صورت سرپایی هم تحت درمان قرار بگیرند. 


 


وی، با تاکید بر اینکه در این روش نیازی به خارج کردن کردن رحم از بدن با استفاده از عمل جراحی نمی باشد و  رحم به عنوان یک عضو موثر در بدن بیمار حفظ می‌شود، خاطر‌نشان کرد: روش کاواترم نوعی عمل تخریب اندومتر برای زنانی است که دیگر نمی‌توانند باردار شوند و این درمان بیشتر برای خانم‌هایی است که به سن یائسگی نزدیک‌تر هستند و قبل ازسن یائسگی مناسب‌تر است.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 1709
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین