میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 16 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1401/10/17 - 09:20
  • 472
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZNf

اولین جلسه کارگروه اجرایی صندوق بیماری های خاص و صعب العلاج برگزار شد

اولین جلسه کارگروه اجرایی صندوق بیماری های خاص و صعب العلاج با حضور سرپرست معاونت درمان و سایر اعضاء در این معاونت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکترعباس آزادی سرپرست معاونت درمان دانشگاه در این نشست، بر مغتنم شمردن فرصت استفاده از منابع صندوق جهت بهره مند نمودن همشهری های عزیز خصوصاً بیمه شدگان دردمند کم درآمد مبتلا به بیمارهای خاص و صعب العلاج تاکید کرد.

 مسئول واحد بیماری های خاص معاونت درمان دانشگاه نیز در ادامه این جلسه،گزارشی درمورد الزامات قانونی و اساسنامه صندوق بیماری های خاص و صعب العلاج و شیوه نامه اجرایی آن را ارائه داد.
مدیر بیمه سلامت کاشان نیز در ادامه گفت: صندوق بیماری های خاص و صعب العلاج براساس بند ن تبصره ۱۷ قانون بودجه ۱۴۰۱ ذیل سازمان بیمه سلامت تشکیل شده و بنا بر مفاد اساسنامه قرار است بیمه سلامت از طریق صرف منابع صندوق، حفاظت مالی بیشتری نسبت به قبل و مازاد بر پوشش سازمان های بیمه گر پایه و تکمیلی برای ویزیت، خدمات پزشکان، پاراکلینیک دارو و کالاهای سلامت محور در سطوح سرپایی و بستری برای حداقل 107 بیماری خاص و صعب العلاج فراهم نماید.

دکتر مسلم آشوری در پایان یادآورشد: شرط بهره مندی افراد از منابع صندوق، پوشش بیمه ای معتبر و نشان دار شدن در سامانه بیماری وزارت بهداشت مستقر در معاونت درمان دانشگاه و نشان دار شدن در سامانه سازمان است.

لازم به ذکر است: تاکنون بسته خدمات 9 بیماری سیستیک فیبروزیس، بال پروانه ای، ام اس، تالاسمی هموفیلی، همودیالیز، دیالیز صفاقی، اوتیسم، موکوپلی ساکاریدوز در سامانه نسخه الکترونیک اعمال شده و مابقی به تدریج در حال بارگذاری است.

 

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,توسعه
  • کد خبر : 3124
کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین