میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 14 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1402/09/25 - 09:12
  • 273
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZrCQ
در راستای پویش ملی غربالگری فشار خون و دیابت:

المپیاد ورزشی و بازی های بومی محلی در مدرسه شهید مطهری آران و بیدگل برگزار شد

به مناسبت هفته دیابت و در راستای پویش ملی غربالگری دیابت و فشار خون، المپیاد ورزشی و بازی های بومی محلی در مدرسه ابتدایی شهید مطهری آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، این مراسم در راستای ترویج فرهنگ ارتقاء فعالیت فیزیکی دانش آموزان جهت پیشگیری و کنترل بیماری های غیر واگیر و همزمان با اجرای پویش ملی غربالگری فشار خون و دیابت، با حضور مسئولین شبکه بهداشت و درمان، اداره آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان شهرستان آران و بیدگل اجرا گردید.

در ابتدای برنامه، معلمین و کادر اجرایی مدرسه به همراه تعدادی از والدین مورد ارزیابی فشار خون و دیابت قرار گرفتند.

در ادامه، مسابقات ورزشی متنوع و بازی های بومی محلی به تفکیک کلاس، در حیاط مدرسه اجرا شد.

در حاشیه این مسابقات، توسط کارشناسان واحد سلامت روان مرکز بهداشت، مسابقه مار و پله با موضوع پیشگیری از رفتارهای پرخطر و همچنین آزمون شناخت مادر و کودک برای تعدادی از دانش آموزان و اولیا برگزار گردید.

این گزارش حاکیست: در این برنامه نمادین و شاد، مسئولین آموزش و پرورش، شبکه بهداشت و درمان و اداره ورزش و جوانان به همراه کارکنان مدرسه، در مسابقه دارت و هفت سنگ شرکت کردند.

در پایان، ضمن اهدای جوایز به برندگان مسابقه نقاشی به مناسبت هفته دیابت، از برگزیدگان مسابقات ورزشی و مار و پله با اهدا جایزه تقدیر شد.

همچنین با تقدیم هدیه ای بعنوان یادبود از طرف مرکز بهداشت از زحمات و همکاری مسئولین مدرسه تقدیر و تشکر بعمل آمد.

بنا بر این گزارش، این برنامه به همت واحد مبارزه با بیماری های غیر واگیر و مسئولین آموزشگاه شهید مطهری و با همکاری واحدهای سلامت روان، نوجوانان و مدارس و آموزش سلامت مرکز بهداشت و مسئول هیات بازی های بومی محلی این شهرستان برگزار شد.

گفتنی است مدرسه ابتدایی شهید مطهری جزء مدارس مجری برنامه ارتقاء فعالیت فیزیکی دانش آموزان در شهرستان آران و بیدگل می باشد.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل
  • کد خبر : 124742

تصاویر

المپیاد ورزشی و بازی های بومی محلی در مدرسه شهید مطهری آران و بیدگل برگزار شد المپیاد ورزشی و بازی های بومی محلی در مدرسه شهید مطهری آران و بیدگل برگزار شد المپیاد ورزشی و بازی های بومی محلی در مدرسه شهید مطهری آران و بیدگل برگزار شد المپیاد ورزشی و بازی های بومی محلی در مدرسه شهید مطهری آران و بیدگل برگزار شد المپیاد ورزشی و بازی های بومی محلی در مدرسه شهید مطهری آران و بیدگل برگزار شد المپیاد ورزشی و بازی های بومی محلی در مدرسه شهید مطهری آران و بیدگل برگزار شد المپیاد ورزشی و بازی های بومی محلی در مدرسه شهید مطهری آران و بیدگل برگزار شد المپیاد ورزشی و بازی های بومی محلی در مدرسه شهید مطهری آران و بیدگل برگزار شد المپیاد ورزشی و بازی های بومی محلی در مدرسه شهید مطهری آران و بیدگل برگزار شد
کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین