میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 11 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1401/11/05 - 11:41
  • 1697
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
  • /Z1h

اعضای هیات رئیسه با فرمانده و اعضای ناحیه مقاومت بسیج کاشان دیدار کردند

در راستای محکومیت اقدام اتحادیه اروپا در قراردادن نام سپاه در لیست گروه های تروریستی، اعضای هیات رئیسه با فرمانده و اعضای ناحیه مقاومت بسیج کاشان روز سه شنبه مورخ 4/11/1401 دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، رئیس دانشگاه در این دیدار، حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را وظیفه دولت انقلابی دانست و گفت: دولت در تمامی عرصه‌ها در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

دکتر کورش ساکی افزود: دشمن وقتی در تحریم‌های ظالمانه و فتنه ها، آشوب ها و اغتشاشات اخیر در کشور با شکست مواجه شد دست به این اقدام خصمانه و از روی ضعف و استیصال زد.

وی، رمز موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول ۴۴ سال گذشته و در مقابل اقدامات استکبار را ولایتمداری مردم با بصیرت و اقتدار سپاه پاسداران جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: رمز موفقیت این نظام مقدس بر محور ولایت، خانواده و نیروهای نظامی و نهادهای انقلابی است.

سرهنگ کریم اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان نیز در این دیدار، از اقدام دانشگاه تقدیر و تشکر کرد و به بیان اقدامات و دستاوردهای سپاه پرداخت.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,ریاست
  • کد خبر : 3193

تصاویر

اعضای هیات رئیسه با فرمانده و اعضای ناحیه مقاومت بسیج کاشان دیدار کردند اعضای هیات رئیسه با فرمانده و اعضای ناحیه مقاومت بسیج کاشان دیدار کردنداعضای هیات رئیسه با فرمانده و اعضای ناحیه مقاومت بسیج کاش اعضای هیات رئیسه با فرمانده و اعضای ناحیه مقاومت بسیج کاشان دیدار کردند اعضای هیات رئیسه با فرمانده و اعضای ناحیه مقاومت بسیج کاشان دیدار کردنداعضای هیات رئیسه با فرمانده و اعضای ناحیه مقاومت بسیج کاش اعضای هیات رئیسه با فرمانده و اعضای ناحیه مقاومت بسیج کاشان دیدار کردند اعضای هیات رئیسه با فرمانده و اعضای ناحیه مقاومت بسیج کاشان دیدار کردند اعضای هیات رئیسه با فرمانده و اعضای ناحیه مقاومت بسیج کاشان دیدار کردند اعضای هیات رئیسه با فرمانده و اعضای ناحیه مقاومت بسیج کاشان دیدار کردند اعضای هیات رئیسه با فرمانده و اعضای ناحیه مقاومت بسیج کاشان دیدار کردند اعضای هیات رئیسه با فرمانده و اعضای ناحیه مقاومت بسیج کاشان دیدار کردند
کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین