میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 17 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1401/03/17 - 07:57
  • 328
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZjN
مدیرکل خیرین وزارت بهداشت:

استفاده از ظرفیت خیرین در امر سلامت یک ضرورت است

مدیرکل امور خیرین و موسسات خیریه سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بر استفاده از ظرفیت خیرین در امرسلامت بعنوان یک ضرورت خبر داد.



مدیرکل امور خیرین و موسسات خیریه سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بر استفاده از ظرفیت خیرین در امرسلامت بعنوان یک ضرورت خبر داد.



به گزارش وب دا، مهندس محمد جواد حیدری پور در دیدار با رئیس اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه، عملکرد خیرین سلامت در منطقه کاشان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: امروزه در دنیا و حتی در کشورهای توسعه یافته دولتها به تنهایی قادر به تأمین سلامت مردم نیستند. لذا استفاده از توان خیرین با هر سلیقه و قوم و مذهبی بسیار ضروری است.



وی، با بیان اینکه استفاده از ظرفیت خیرین منجر به حل مباحث اساسی و مهم خواهد شد، افزود: خوشبختانه عملکرد خوب خیرین سلامت منجر به دستاوردهای مهمی در عرصه سلامت شده است.



مهندس حیدری پور تصریح کرد: در ایران اسلامی کارهای بزرگی در جهت ارتقاء سلامت و بهداشت عمومی صورت پذیرفته و وضعیت امکانات بهداشتی در بسیاری از مناطق کشور بهبود پیدا کرده است و تلاش شده تا وضعیت سلامت آن‌ها ارتقاء پیدا کند؛ البته بین آن چه هست و آن چه باید باشد فاصله وجود دارد که باید این فاصله با تلاش جهادی بر طرف شود.



دکتر علیرضا مفرح، رئیس اداره سازمانهای مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه نیز در این دیدار، گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های حوزه خیرین سلامت دانشگاه را به صورت مختصر بیان و پیشنهاداتی را در خصوص تسهیل و ترغیب خیرین سلامت مطرح نمود و خواستار معافیت پروژهای خیرین سلامت از پرداخت عوارض صدور پروانه گردید.


 



  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 2470
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین