میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 11 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1402/07/21 - 11:34
  • 92
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
  • /ZE2Q
در راستای بزرگداشت هفته ملی کودک

اجرای برنامه های متنوع برای کودکان در مراکز خدمات جامع سلامت دانشگاه

همزمان با هفته ملی کودک (21-15 مهرماه) و در راستای بزرگداشت این هفته ، برنامه های متنوعی در مراکز خدمات جامع سلامت، پایگاه های بهداشتی و خانه های بهداشت تحت پوشش دانشگاه در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، رییس گروه سلامت خانواده معاونت بهداشت دانشگاه ضمن اعلام این خبر گفت: برنامه‌های هفته کودک به منظور توجه به حقوق کودکان و برنامه‌ریزی برای بهبود شرایط زندگی آنان همزمان با سراسر کشور در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل اجرا شد.

 

دکتر زهرا نخی، اجرای جشن روز کودک به همراه صبحانه سالم و مسابقه نقاشی در مدارس ابتدایی و مهد کودک ها، آموزش تغذیه سالم و بهداشت فردی جهت کودکان مهدکودک ها و پیشگیری از سوانح و حوادث برای کودکان پیش دبستانی را از جمله این برنامه ها ذکر کرد.

 

وی اظهار داشت:  آموزش فعالیت بدنی صحیح و بازیهای تکاملی برای والدین و مربیان مهد کودکها  و توزیع پمفلت های آموزشی مرتبط با ارتقاء رشد و تکامل کودکان از دیگر برنامه های اجرا شده در هفته کودک در مراکز خدمات جامع سلامت، پایگاه های بهداشتی و خانه های بهداشت بود.

 

به گفته وی، این برنامه های متنوع به همت مراقبین سلامت، ماماها و بهورزان در تمامی مراکز شهر و روستا برگزار شد.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,بهداشت
  • کد خبر : 124412
کلمات کلیدی

تصاویر

اجرای برنامه های متنوع  برای کودکان در مراکز خدمات جامع سلامت دانشگاه اجرای برنامه های متنوع  برای کودکان در مراکز خدمات جامع سلامت دانشگاه اجرای برنامه های متنوع  برای کودکان در مراکز خدمات جامع سلامت دانشگاه اجرای برنامه های متنوع  برای کودکان در مراکز خدمات جامع سلامت دانشگاه اجرای برنامه های متنوع  برای کودکان در مراکز خدمات جامع سلامت دانشگاه اجرای برنامه های متنوع  برای کودکان در مراکز خدمات جامع سلامت دانشگاه اجرای برنامه های متنوع  برای کودکان در مراکز خدمات جامع سلامت دانشگاه اجرای برنامه های متنوع  برای کودکان در مراکز خدمات جامع سلامت دانشگاه
کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین