میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 11 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1403/03/09 - 14:01
  • 382
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZUeR

آئین تکریم و معارفه سرپرست معاونت غذا و دارو برگزار شد

مراسم آئین تکریم و معارفه سرپرست معاونت غذا و دارو با حضور معاونین دانشگاه، مدیران و کارمندان معاونت غذا و دارو در تاریخ 1403/03/9 در سالن اجتماعات معاونت غذا و دارو برگزار شد

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر ساکی رئیس دانشگاه طی حکمی دکتر محمد اسماعیل شهاب الدین عضو هیئت علمی دانشگاه را به عنوان سرپرست جدید معاونت غذا و دارو معرفی و همچنین از تلاش های  دکتر محمدرضا رشیدی در زمان تصدی این پست تقدیر کرد.

 

دکتر خیری پور در این مراسم ضمن اشاره به اهمّیّت جایگاه فعّالیّت‌های واحدهای مختلف حوزه معاونت غذا و دارو در ارتقاء سلامت جامعه، از زحمات و تلاش های دکتر محمدرضا رشیدی  قدردانی نمود.

 

دکتر محمدرضا رشیدی، در این مراسم ضمن اشاره به جایگاه مهم و تاثیر گذار معاونت غذا و دارو در تمامی ابعاد از حسن همکاری کارکنان در پیشبرد اهداف معاونت غذا و دارو تقدیر و آرزوی سلامتی نموده و همچنین برای آقای دکتر محمد اسماعیل شهاب الدین سرپرست جدید معاونت، آرزوی توفیق و سربلندی نمودند.

 

دکتر محمداسماعیل شهاب الدین سرپرست جدید معاونت نیز ضمن قدردانی از زحمات آقای دکتر محمد رضا رشیدی در طول تصدی معاونت غذا و دارو اظهار داشت: با همفکری و ارائه پیشنهادات سازنده می توان معاونت را در جهت دستیابی به اهداف که در نهایت منجر به رضایت عموم مردم به خصوص بیماران نیازمند می شود، یاری نمود.

 

در ادامه این مراسم معاونین دانشگاه در حوزه های درمان، آموزش، بهداشتی و توسعه ضمن تسلیت ایام شهادت رئیس جمهور کشور از مسئولیت به عنوان یک امانت بزرگ الهی یاد نمودند و برای هر دو بزرگوار آرزوی سلامتی و موفقیت نمودند .

 

در پایان این جلسه  مدیران و پرسنل معاونت غذا و دارو ضمن تشکر و تقدیر از زحمات و تلاش های دکتر محمدرضا رشیدی ، حضور دکتر شهاب الدین  را خیر مقدم عرض نمودند.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,غذا و دارو
  • کد خبر : 129784

تصاویر

کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین