میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 18 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1399/10/21 - 09:25
  • 858
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZBD
با هدف مدیریت و ‌کنترل اپیدمی کووید- ۱۹؛

گام چهارم بسیج ملی مقابله با کرونا، با عنوان "طرح شهید حاج قاسم سلیمانی"

رئیس مرکز بهداشت و معاون بهداشت دانشگاه، از اجرای گام چهارم بسیج ملی مقابله با کرونا، با عنوان "طرح شهید حاج قاسم سلیمانی"با هدف مدیریت و ‌کنترل اپیدمی کووید- ۱۹ خبر داد.



    رئیس مرکز بهداشت و معاون بهداشت دانشگاه، از اجرای گام چهارم بسیج ملی مقابله با کرونا، با عنوان "طرح شهید حاج قاسم سلیمانی"با هدف مدیریت و ‌کنترل اپیدمی کووید- ۱۹ خبر داد.


به گزارش وب دا، دکتر مهدی دلاوری در بازدید از از نحوه اجرای طرح شهید سلیمانی در مراکز خدمات جامع سلامت مسلم ابن عقیل و فین بزرگ، گفت: طرح شهید سلیمانی در کاشان و آران و بیدگل، نماد تداوم هماهنگی و ایثار بین بخشی است.


وی، در ادامه این بازدید با تیم های مراقبتی و حمایتی طرح خانه به خانه همراه شد و از نزدیک در جریان نحوه اجرای طرح و ارایه خدمات آنان قرار گرفت و ضمن رضایت از اجرای طرح در کاشان و آران و بیدگل، افزود: طرح شهید سلیمانی در منطقه نماد تداوم هماهنگی و ایثار بین بخشی است.


دکتر دلاروی، در گفت وگو با پزشکان و پرسنل این مراکز و مردم محله به سنجش میزان آگاهی مردم محله پرداخت و همچنین از نزدیک نحوه آموزش خانواده بیمار کرونا مثبت و انجام رپید تست توسط تیم مراقبتی را مورد ارزیابی قرار داد.


معاون بهداشت دانشگاه و رئیس مرکز بهداشت شهرستان کاشان، از عملکرد پرسنل فعال و کوشا در اجرای شرح شهید سلیمانی نیز قدردانی کرد.


این گزارش حاکیست: در این بازدید که به همراه معاون فنی معاونت بهداشت و کارشناس مسؤول واحد بهداشت معاونت همراه بود،  عملکرد پایگاه های سلامت محور و همکاری بین ارگان ها در اجرای این طرح ملی در این مراکز، مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.


برپایه این گزارش: همچنین در این بازدید نحوه استقرار و هماهنگی و همکاری های نیروهای داوطلب بسیجی در پایگاه و همکاری ادارات و سایر ارگان ها مورد بررسی قرار گرفت و توضیحات لازم در خصوص نحوه کار، بلوک بندی مناطق، برنامه ریزی برای تیم های مراقبتی، نظارتی و حمایتی ارایه شد.



  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 1346
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین