میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 17 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1401/04/13 - 07:50
  • 324
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /Zy5

کمیته فرهنگی و اجتماعی مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی برگزار شد

به‌ منظور هماهنگی و تسهیل اجرای برنامه‌های فرهنگی در چارچوب سیاست‌ها و ضوابط مصوب و با عنایت به لزوم تصویب هر فعالیت فرهنگی در شورای فرهنگی و اجتماعی، کمیته فرهنگی‌اجتماعی مرکز آموزشی ‌درمانی شهید بهشتی تشکیل شد.

به‌ منظور هماهنگی و تسهیل اجرای برنامه‌های فرهنگی در چارچوب سیاست‌ها و ضوابط مصوب و با عنایت به لزوم تصویب هر فعالیت فرهنگی در شورای فرهنگی و اجتماعی، کمیته فرهنگی‌اجتماعی مرکز آموزشی ‌درمانی شهید بهشتی تشکیل شد.


 


به گزارش روابط عمومی دانشگاه به نقل از مفدا کاشان، مدیر فرهنگی دانشگاه در این جلسه گفت: دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی به‌عنوان مهم‌ترین رکن فرهنگی هر کشوری با هدف تاثیرگذاری و جهت‌بخشی به حرکت‌های فرهنگی جوامع به تربیت دانشمندان و متفکران روشن‌فکر همسو با نظام اعتقادی، ارزشی و فرهنگی جامعه خود اهدا اهتمام می ورزند.


 


محمد جهاندار دراین‌راستا جامعه ایرانی با رویکردی الهی و معنوی به‌منظور تحقق بخشیدن به تمدن باشکوه اسلامی ایرانی و کسب جایگاه شایسته در بین جوامع، خواهان دانشگاه‌هایی متناسب با مبانی و ارزش‌های اسلامی می‌باشد تا با ارتقاء ساختار فرهنگی و اجتماعی به‌عنوان الگوی فرهنگ در جامعه معرفی گردند و در نهایت امر، این تعالی فرهنگی به کل جامعه تعمیم پذیرد.


 


وی اظهار داشت: به‌منظور هماهنگی و تسهیل اجرای برنامه‌های فرهنگی در چارچوب سیاست‌ها و ضوابط مصوب و با عنایت به لزوم تصویب هر فعالیت فرهنگی در شورای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه با توجه به ماده۴ بند ۱ شیوه‌نامه شورای تخصصی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، مبنی‌بر این‌که همه، شوراها و کمیته‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در ذیل شورای تخصصی فرهنگی و اجتماعی تعریف می‌شوند و طرح‌ها و برنامه‌هایشان می‌بایست در چارچوب سیاست‌های راهبردی و مصوب شورای تخصصی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه باشد کمیته فرهنگی‌اجتماعی مرکز آموزشی‌درمانی شهید دکتر بهشتی تشکیل شد.


 


رئیس مرکز آموزشی‌درمانی شهید بهشتی کاشان نیز  در این جلسه، پرداختن به نظام مسائل و موانع فرهنگی این مرکز را از اولویت‌های مورد نظر این کمیته برشمرد.


 


دکتر ابوالفضل شجاعی گفت: پرداختن به نیازهای بیمار، روابط بین کادر درمان و مراجعین، ایجاد نشاط و شادابی در بین پرسنل، مطالبه‌گری در موضوعات موردنظر همکاران و اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و مذهبی و... ازجمله مباحث این جلسه می باشد .


 


گفتنی است در پایان این جلسه با عنایت به تبصره یک ماده دو آیین‌نامه شورای فرهنگی، حجت‌الاسلام ربیعی به‌عنوان دبیر کمیته انتخاب شد

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 2541
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین