میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 17 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1400/09/21 - 15:00
  • 472
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZPE

کسب رتبه "برتر" امورمالی دانشگاه در بین کلیه دستگاههای اجرایی استان

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه از کسب رتبه برتر امور مالی دانشگاه در بین دستگاه های اجرایی استان اصفهان خبرداد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه از کسب رتبه برتر امور مالی دانشگاه در بین دستگاه های اجرایی استان اصفهان خبرداد.


به گزارش وبدا، دکتر حبیب اله مرادی روز یکشنبه 21 آذرماه افزود: امور مالی دانشگاه در سال جاری با ارائه به موقع صورتحساب های مالی حائز رتبه نخست در بین واحدهای امور مالی کلیه دستگاههای اجرایی استان اصفهان گردید.


وی تصریح کرد: براساس دستورالعمل های ابلاغی از طرف وزارت اقتصاد و دارایی که اشعار می دارد؛ "دستگاه های اجرایی بایستی تا پایان اردیبهشت ماه هر سال نسبت به بستن حسابهای سال گذشته اقدام نمایند و همچنین اسناد مثبته و  صورتحسابها به خزانه استان نیز در زمان تعیین شده می بایست ارسال گردد"، مجموعه سخت کوش امورمالی دانشگاه توانست با همت و تلاش بی وقفه خود نسبت به بستن حسابها به نحو مطلوب اقدام و مستندات را در زمان تعیین شده ارسال نماید.


وی ضمن اشاره به هفته جهانی حسابدار از تلاش های شبانه روزی همکاران ستادی این واحد و زحمات کلیه کارکنان امور مالی در تمامی واحدهای دانشگاه اعم از بهداشتی، درمانی، آموزشی، دانشجویی، تحقیقات و فناوری و غذا و دارو در دو شهرستان کاشان و آران و بید گل  قدردانی کرد.


معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در پایان اظهار داشت: همکاران امور مالی با ثبت به موقع رخدادهای مالی اعم از اسناد هزینه ای، درآمدی و ثبت عملیات در سامانه های امورمالی خاصه سناما در مهلت مقرر، از اعتبار امورمالی دانشگاه دفاع کردند.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 2042
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین