میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 18 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1400/01/17 - 15:17
  • 543
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZmR

کاشان در وضعیت قرمز قرار گرفت

معاون بهداشتی و سخنگوی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه گفت: این شهرستان با بدتر شدن وضعیت رعایت شیوه‌نامه‌های و فاصله‌گذاری اجتماعی در وضعیت قرمز قرار گرفت.

معاون بهداشتی و سخنگوی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه گفت: این شهرستان با بدتر شدن وضعیت رعایت شیوه‌نامه‌های و فاصله‌گذاری اجتماعی در وضعیت قرمز قرار گرفت.


به گزارش وب دا، دکتر مهدی دلاوری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: همراه با موج چهارم شیوع کرونا در کشور وضعیت رنگ‌بندی شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل چند روز پیش از زرد به نارنجی تغییر یافت و وضعیت کاشان امروز قرمز شد.


وی، با تاکید بر رعایت بیش از پیش شیوه‌نامه‌های بهداشتی و پرهیز از دورهمی‌ها یادآور شد: ۶۰ درصد مبتلایان به کرونا در این منطقه از نوع ویروس انگلیسی هستند.


سخنگوی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه ادامه داد: وضعیت کرونایی شهرستان آران و بیدگل همچنان نارنجی است.


بر پایه مصوبه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا مشاغل گروه‌های ۲ و ۳ و ۴ در وضعیت قرمز تا اطلاع ثانوی باید تعطیل شوند و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک با جدیت بیشتری مورد پایش قرار می گیرد.


همچنین خروج خودروهای بومی از شهرستان‌های نارنجی و قرمز و ورود خودروهای غیربومی به این شهرستان‌ها ممنوع است.


جمعیت نزدیک به ۵۰۰ هزار نفری شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل، تحت پوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان قرار دارد.


ویروس کرونا اواسط دسامبر ۲۰۱۹ (۲۴ آذر ۹۸) در شهر «ووهان» کشور چین گزارش شد؛ ابتدا از این بیماری به‌عنوان ذات‌الریه نام‌برده می‌شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی ۹۸) به‌صورت رسمی شیوع این ویروس را در این کشور اعلام کرد.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 1560
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین