میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 18 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1400/02/12 - 12:06
  • 1237
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZaS

پیام تبریک رئیس دانشگاه ﺑﻪ ﻣﻨﺎﺳﺒﺖ روز معلم و استاد

رئیس دانشگاه در پیامی دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز پاسداشت مقام والای معلم و استاد را به فعالان این عرصه در دانشگاه تبریک گفت.

   رئیس دانشگاه در پیامی دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز پاسداشت مقام والای معلم و استاد را به فعالان این عرصه در دانشگاه تبریک گفت.


 به گزارش وب دا، پیام دکتر سید علیرضا مروجی به شرح ذیل است:


بسْم اللّه الرّحْمن الرّحیم


ن والْقلم وما یسْطرون"      ن، سوگند به قلم و آنچه می نویسند"  


دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت مظلومانه استاد فرهیخته و معلم فرزانه، شهید مرتضی مطهری که از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) روز معلم نامگذاری شده است، نشان می دهد معلمان گرامی و اساتید دانشگاه در راه حفظ انقلاب اسلامی و ارزش ­های نظام مقدس جمهوری اسلامی، همچون استاد مطهری از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند.


اوراق زرین تاریخ تعلیم و تربیت در ایران، سیمای درخشان معلمان نام آور و اساتید برجسته ای را بر خود نقش ابدی زده است، آنان که با پیکار مقدس خویش، حماسه های شکوهمند و جاوید در سازندگی انسان متعهد به وجود آوردند و با تعلیم و تعلم، پایه های کاخ بلند علم و فضیلت را بنا نهادند.


اینجانب فرارسیدن روز معلم را خدمت همه معلمان و اساتید فرهیخته و فرهنگ آفرین کشور خصوصاً اساتید محترم دانشگاه علوم پزشکی کاشان که دلسوزانه و متعهدانه با حضور بر بالین بیماران در ایام سخت مبارزه با بیماری کووید19 و نجات جان بیماران مبتلا علاوه بر آموزش دروس دانشگاهی به صورت مجازی، درس ایثار و از جان گذشتگی را برای دانشجویان خود تعلیم کردند، تبریک عرض نموده و از زحمات و تلاش های بی وقفه اساتید محترم در این ایام، تقدیر و تشکر می نمایم. 


سید علیرضا مروجی


 


رئیس دانشگاه

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 1606
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین