میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 18 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1400/02/23 - 09:01
  • 431
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZFS

پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت عید فطر

رئیس دانشگاه، در پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را به جامعه دانشگاهی تبریک گفت.


رئیس دانشگاه، در پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را به جامعه دانشگاهی تبریک گفت.

 


به گزارش وب دا، متن پیام دکتر سید علیرضا مروجی به شرح ذیل است:

 

ماه مبارک رمضان، ماه میهمانی خدا و نزول قرآن به پایان خود رسید و خوشا به سعادت مومنانی که از این ماه مهربانی بیشترین و بهترین بهره های معنوی را برگرفتند.

 

عید فطر، روزی است که همه مسلمانان جهان در کنار یکدیگر به نماز می‌ایستند و به عبادت خداوند متعال می‌پردازند و کام خویش را با حلاوت ذکر او شیرین می‌کنند. عید فطر، نمادی از وحدت مسلمانان است، وحدتی که سبب ذلت و ناامیدی شیطان و نیز خواری استکبار و دشمنان اسلام می‌شود.

 

عید فطر روز تولد دوباره انسان و فصل تازه شکفتن ایمان در روح و جان‌های پاک و بیدار است. عید فطر، عید فطرت‌های روشنی می‌باشد که پس از گذشت ماه مبارک رمضان در نخستین روز ماه شوال اجر و پاداش خود را تنها در قرب الهی جستجو می‌کنند. 

 

روزی است که انسان به فطرت پاک خود باز می‏گردد و به شکرانه این نعمت بزرگ و بی کران، به ستایش باری تعالی پرداخته و زنگار گناه را از آئینه روشن قلب و جان می‌زداید.

 

 

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، حلول این عید بزرگ را به جامعه دانشگاهی، اساتید معزز و همکاران عزیز، دانشجویان گرامی و خادمین عرصه سلامت منطقه کاشان صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال مسالت می نمایم ما را در راه ارتقاء و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بویژه در عرصه تامین، حفظ و ارتقای سلامت موفق و پیروز بدارد.

 

 

دکتر سید علیرضا مروجی

رئیس دانشگاه
  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 1635
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین