میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 15 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1402/05/26 - 14:48
  • 308
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
  • /ZwLz

پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت سالروز ورود آزادگان

رئیس دانشگاه، در پیامی فرا رسیدن سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن را به تمامی آزادگان، ایثارگران، جانبازان، خانواده های این عزیزان و خانواده های معظم شهدا و مردم به ویژه آزادگان سرافراز شاغل در مجموعه دانشگاه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، متن پیام دکتر کورش ساکی به شرح ذیل است:

 همه ساله بیست و ششم مردادماه یادبود آزادمردانی است که آزادی و آزادگی را با اسارت خود برای میهن عزیز ایران به ارمغان آوردند. ایستادگی و مقاومت آزادگان سرافراز در طول سال های سخت و مشقت بار اسارت، بیش از پیش ملت ایران را در دنیا سربلند و استوار نمود تا به وجود فرزندان خود افتخار نماید.

 

این روز یکی از خاطره‌انگیزترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی است که شاهد حضور آزاد مردانی بود که در راه عهد و پیمانی که با خدا بسته، مجاهدت و استقامت ورزیدند و بعد از بازگشت به ایران اسلامی در صحنه‌های مختلف اجتماعی و سازندگی سرمشق و نمونه‌ای برای صلابت و استقامت مردان و زنان ایران اسلامی شدند.

 

اینجانب بیست و ششم مرداد ماه خجسته سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را به محضر رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران، خانواده های معزز شاهد و ایثارگر و آزاده به ویژه آزادگان سرافراز دانشگاه علوم پزشکی کاشان تبریک می گویم.

 

دکتر کورش ساکی

رئیس دانشگاه

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,ریاست
  • کد خبر : 103087
کلمات کلیدی
کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین