میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 18 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1399/11/05 - 19:01
  • 1397
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZEj

نشست مشترک مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کاشان و دانشگاه کاشان

نشست مشترک بین هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان و دانشگاه کاشان به منظور برقراری ارتباطات و توسعه تعاملات فی مابین برگزار شد.

نشست مشترک بین مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان و دانشگاه کاشان به منظور برقراری ارتباطات و توسعه تعاملات فی مابین برگزار شد.


به گزارش وب دا، این نشست به دعوت دانشگاه علوم پزشکی کاشان و با هدف توسعه تعاملات فی مابین و بررسی تفاهم نامه های ممکن بین دو دانشگاه با حضور دکتر سید علیرضا مروجی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان و دکتر عباس زراعت رئیس دانشگاه کاشان و اعضای هیات رئیسه این دو دانشگاه برگزار شد.


در ابتدای این نشست، روسای دو دانشگاه - بعنوان دو دانشگاه مهم و تاثیر گذار در منطقه - به معرفی توانمندیها و پتانسیل های خود در حوزه های مختلف و همچنین بیان دیدگاه های خود برای گسترش و توسعه همکاری های مشترک پرداختند.


در ادامه و پس از صحبت های اعضای هیات رئیسه دو دانشگاه، بر توانایی های بالقوه و بالفعل این دو دانشگاه، انعقاد تفاهم نامه های علمی، فرهنگی، همکاری های مشترک آموزشی، پژوهشی، استفاده از امکانات و ظرفیت های آزمایشگاهی و کارگاهی، پژوهشکده ها و پارک های علم و فناوری، تاسیس شرکت های دانش بنیان، چاپ کتب و مجلات، راه اندازی رشته های  تحصیلی ( میان رشته ای ) و همچنین حضور اثر بخش در راستای ماموریت های کارآفرینی و جامعه محوری تاکید شد.


در پایان این نشست بر راه اندازی بنیاد حامیان سلامت برای جذب خیرین، کرسی های وقفی بین المللی و فعالیت های مشترک آینده پژوهی برای کاشان تاکید شد.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 1406
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین