میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 18 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1400/02/21 - 13:57
  • 430
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZyS

نشست مشترک مدیران دفاتر همکاری‌های علمی و بین المللی دانشگاه‌های کاشان و علوم پزشکی کاشان

نشست مشترک مدیران دفاتر همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه کاشان با دانشگاه علوم پزشکی کاشان به منظور تحقق بخشی از تفاهم نامه منعقده بین دو دانشگاه، برگزار شد.

 نشست مشترک مدیران دفاتر همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه کاشان با دانشگاه علوم پزشکی کاشان به منظور تحقق بخشی از تفاهم نامه منعقده بین دو دانشگاه، برگزار شد.

 

مدیر دفتر همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه کاشان در این نشست،  فعالیت ها و امکانات دانشگاه کاشان در حوزه‌ی بین‌الملل را برشمرد و در رابطه با مرکز زبان، آموزش زبان فارسی به دانشجویان غیر فارسی زبان، نحوه‌ی پذیرش دانشجویان غیر ایرانی، فعالیتهای بین‌الملل اعضای هیأت علمی، برگزاری جلسات مشترک بین اعضای هیأت علمی دو دانشگاه و ... توضیحاتی ارائه داد.

 

دکتر علیرضا جوادی، هدف از این نشست را ارتباطات و همکاری‌های بین المللی بین این دو دانشگاه عنوان و اظهار امیدواری کرد: با تبادل تجربیات و ارتباط هر چه بیشتر می توان شاهد گسترش و توسعه  همکاری های  علمی و بین المللی این دو دانشگاه بود.

 

مدیر امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز، در رابطه با فعالیت های امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی توضیحاتی ارائه و نقاط مشترک فعالیت های دو دانشگاه در حوزه‌ی بین‌الملل را مورد اشاره قرار داد.

 

دکتر غزاله مشکدانیان، در رابطه با همکاری در ایجاد میز مشترک با دانشگاه کاشان، انعقاد تفاهم نامه همکاری در جهت ارتقاء رتبه های بین‌المللی، جذب توریسم سلامت، شرکت در نمایشگاه ها به صورت مشترک و ... پیشنهادهایی را ارائه داد.
  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 1629
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین