میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 18 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1399/12/23 - 16:46
  • 1106
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /ZKQ

نجات بیمار کاشانی با عمل آنژیوپلاستی

رئیس مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان، از نجات جان بیمار 49ساله کاشانی دچار ایست قلبی با تلاش کادر درمانی و اعضای تیم درمانی کد 247 بیمارستان خبر داد.




     رئیس مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان، از نجات جان بیمار 49ساله کاشانی دچار ایست قلبی با تلاش کادر درمانی و اعضای تیم درمانی کد 247 بیمارستان خبر داد.


به گزارش وب دا، دکتر ابوالفضل شجاعی افزود: این بیمار با سابقه مشکل قلبی و درد قفسه سینه به یکی از مراکز درمانی خصوصی در کاشان مراجعه می کند که پس از انجام معاینات و اقدامات درمانی و به علت شرایط حاد وی، بیمار به دستگاه تنفس مصنوعی متصل می شود و به علت اینکه در آن مرکز درمانی، امکانات و تجهیزات درمانی کافی برای ادامه حیات بیمار فراهم نبوده با هماهنگی با مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی، بیمار به این مرکز اعزام و در اورژانس پذیرش شد.


وی تصریح کرد: با تشخیص پزشکان اورژانس این مرکز، کد 247 (مدیریت درمان بیماران قلبی) فعال و بلافاصله بیمار با کادر درمانی به بخش آنژیوگرافی منتقل شد تا اقدامات درمانی بعدی برای وی انجام شود.


دکتر شجاعی یادآور شد: این بیمار پس از انتقال از بخش اورژانس بیمارستان به بخش کت لب و طبق پروتکل و دستورالعمل برنامه درمان سکته حاد قلبی، توسط تیم آنکال کد 247 تحت عمل آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی قرار گرفت که بلافاصله عمل آنژیوپلاستی جهت بازکردن رگ مسدود شده انجام گرفت که در نهایت این عمل در مدت زمان یک ساعت با موفقیت به پایان رسید .


دکتر شجاعی اظهار داشت: بیمار جهت ادامه درمان و طی دوره نقاهت به بخش های آی سی یو قلب و سی سی یو منتقل گردید و بعد از سپری کردن طول درمان خود، با وضعیت عمومی خوب و هوشیاری کامل ، بیمار ترخیص شد.


گفتنی است: بخش آنژیوگرافی این مرکز به عنوان یک بخش فعال در زمینه قلب با پزشکان فوق تخصص و پرستاران متخصص، در راستای تحقق اهداف بیمارستان و همسو با سیاست ها و راهبردهای تدوین شده توسط وزارت بهداشت از سال 1389 شروع به فعالیت کرده است که در سایه بهره گیری از دانش روز پزشکان برجسته و متخصصین قلب و اینترونشن و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی، خدمات متنوع و منحصر به فردی را شامل آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی (رنال، کاروتید، اندام تحتانی)، آنژیوگرافی کرونر و کرونال، آنژیوپلاستی، انواعICDگذاری و انواع پیس گذاری را به بیماران ارائه می دهد.




  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 1525
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین