میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 18 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1399/11/20 - 12:51
  • 1002
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z3P

مراسم گرامیداشت روز زن و مقام مادر در آران و بیدگل برگزار شد

به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، مراسم گرامیداشتی در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.











به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، مراسم گرامیداشتی در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.


به گزارش وب دا، دکتر اعظم باقری سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل، با تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن به کارکنان، از ولایت مداری، صبر و شکیبایی حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان ویژگی های بارز آن حضرت یاد کرد و خواستار الگو سازی رفتار آن حضرت در خانواده‌ها شد.


استاد حوزه و دانشگاه نیز در سخنانی ضمن تبریک این ایام خجسته گفت: از ویژگی های بارز حضرت فاطمه زهرا (س) می‌توان به دیدگاه ایشان در همسرداری و تکریم خانواده، تربیت صحیح فرزندان، ولایت مداری و حمایت همه جانبه آن حضرت از مقام والای ولایت اشاره کرد.


وهابی، با اشاره به اینکه زنان باید بتوانند نقش های چندگانه محوری و بسیار مهم خودشان را به درستی ایفا کنند، تصریح کرد: با توجه به نقش تربیتی بالای مادران، ضروری و لازم به نظر می رسد که دختران ما، قبل از ازدواج و در ضمن آموزش های رسمی، با وظایف مادری بیشتر و بهتر آشنا شوند؛ اگر این وظیفه خطیر را امروز خوب انجام دادیم فردا نسلی تربیت و متولی امور کشور خواهد شد که کشور ما را به اوج پیشرفت و توسعه و رفاه و اخلاق و انسانیت خواهد رساند و هر گونه کوتاهی در این امر فردای کشور ما را گرفتار انحطاط خواهد کرد.


در پایان مراسم به همت امور فرهنگی پایگاه بسیج خواهران(کوثر) از برگزیدگان مسابقه (خطبه فدکیه) با اهدا جوایز، تقدیر شد.


 





 




 








 
  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 1428
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین