میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 18 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1400/03/10 - 14:16
  • 561
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZjT
مشاور وزیر بهداشت:

مدیریت کرونا در کاشان موفق است

مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رییس کمیته‌های کشوری اپیدمیولوژی و واکنش سریع برای کووید ۱۹ گفت: کارنامه و عملکرد کاشان در مدیریت اپیدمی کرونا نسبت به میانگین کشوری موفق و مثبت است.

مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رییس کمیته‌های کشوری اپیدمیولوژی و واکنش سریع برای کووید ۱۹ گفت: کارنامه و عملکرد کاشان در مدیریت اپیدمی کرونا نسبت به میانگین کشوری موفق و مثبت است. 


دکتر حمید سوری پس از نشست شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان کاشان اظهارداشت: گزارش‌ها و بررسی‌های کشوری، مقایسه با آنچه که در کاشان انجام گرفته و بازدیدهای میدانی موید این است که این شهرستان در مدیریت اپیدمی نسبت به میانگین کشوری کارنامه موفق بر جای گذاشته و جای تقدیر دارد. 


وی، با بیان اینکه کاشان در زمینه میانگین اندازه‌های مربوط به اپیدمی از جمله شاخص‌هایی مثل مرگ و میر، کشندگی بیماری یا بحث کنترل بیماری و اپیدمی نسبت به میانگین کشوری، بقیه استان‌ها و شهرستان‌های دیگر موفق بوده است، افزود: این شهرستان با پیک‌های رخ داده نسبت به سراسر کشور توفیقات خیلی خوبی داشته که  این  مهم موید تلاش و سخت‌کوشی در ارتباط با مدیریت اپیدمی، همدلی و همکاری مدیران کاشان است. 


دکتر سوری، از همه افرادی که به‌صورت مستقیم و غیر مستقیم در مدیریت اپیدمی کرونا در کاشان نقش اثرگذار دارند، تقدیر کرد. 


رییس کمیته‌ کشوری اپیدمیولوژی و واکنش سریع مقابل کووید ۱۹، با اشاره به تجربه‌ای که در بازدیدهای استان‌ها و شهرستان‌های مختلف داشته است، تصریح کرد: وجود همدلی و همکاری متقابل از مهم‌ترین مولفه‌های توفیق مدیریت اپیدمی است که مقام‌های ارشد و کلیدی استان و شهرستان نیز می‌توانند نقش اساسی در آن داشته باشند. 


 


وی، با اشاره به استعدادهای بالقوه و خاص کاشان که این شهرستان نسبت به منطقه‌های دیگر کشور متمایز می‌کند، اظهار داشت: وجود ظرفیت‌های گردشگری، فعالیت کارخانه‌ها، واحدهای تولیدی و اقتصادی مهم از سویی فرصت خوبی برای استفاده و جذب کمک های مومنانه و داوطلبانه شده است و از طرفی می‌تواند تهدیدی برای این شهرستان و تبعات ناشی از اپیدمی باشد.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 1672
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین