میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 18 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1399/12/06 - 09:05
  • 1341
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
  • /ZRP
سرپرست جدید مدیریت امور فرهنگی دانشگاه عنوان کرد:

فضای رقابتی صادقانه، خالصانه و پویا میان تشکل ها و کانون های دانشجویی بستری برای پرداختن به ابعاد مختلف حوزه فرهنگ

سرپرست جدید مدیریت امور فرهنگی دانشگاه اظهار داشت: فضای رقابتی صادقانه، خالصانه و پویا میان تشکل ها و کانون های دانشجویی می تواند بستری برای پرداختن به ابعاد مختلف حوزه فرهنگ ایجاد کند.

سرپرست جدید مدیریت امور فرهنگی دانشگاه اظهار داشت: فضای رقابتی صادقانه، خالصانه و پویا میان تشکل ها و کانون های دانشجویی می تواند بستری برای پرداختن به ابعاد مختلف حوزه فرهنگ ایجاد کند.


به گزارش وب دا، محمد جهاندار در نشست معارفه این مدیریت، در خصوص شیوه های جذب حداکثری دانشجویان و مشارکت آن ها در فعالیت های فرهنگی گفت: برای موفقیت در این راه باید از شیوه های تربیتی اهل بیت و نظام فکری مقام معظم رهبری الگو گرفت.


وی با اشاره به اینکه فضای دانشجو در تجربه عرصه مدیریت، فضای آزمون و خطاست تصریح کرد: همیشه باید فضای رقابتی صادقانه، خالصانه و دوست داشتنی میان نهادهای دانشجویی وجود داشته باشد تا در این فضا رشد لازم ایجاد شود و به واقع باید دانشجویان در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم سازی‌ها مشارکت داشته باشند تا با حضور آنها تصمیمات قوام بیشتری داشته باشد.


جهاندار افزود: وظیفه ماست که ضمن ارائه برنامه های بلندمدت، فضایی خلاق و هنرمندانه برای ارائه محتوای فرهنگی ایجاد کنیم؛ چرا که برنامه های مقطعی و قالب های قدیمی ارائه محتوا اثرگزاری قابل توجهی ندارد.


سرپرست جدید مدیریت امور فرهنگی دانشگاه در ادامه اظهار کرد: مقوله فرهنگ در اکثر موارد و در اولویت بندی ها مظلوم واقع می شود و توسعه ابعاد مختلف کشور منهای توسعه فرهنگی ثمربخش نخواهد بود.


وی، بر بیانیه گام دوم انقلاب اشاره نمود و اظهار داشت: این بیانیه‌ گرچه برای همه اقشار جامعه کلیدواژه‌های مهمی دارد و مخاطب آن هستند اما قطعاً جوانان جایگاه ویژه و خاصی در این بیانیه داشته و این منشور بار مسئولیت جامعه را بر دوش جوانان گذاشته است. نهایت تلاش ما ایجاد بستری برای رشد جوان طراز انقلاب اسلامی و ایران عزیز خواهد بود که میدان داران اصلی گام دوم انقلاب هستند.


جهاندار، توانمندسازی جریان دانشجویی و ارائه قالب های جدید برای ارائه فعالیت های فرهنگی را عنوان نمود و گفت: چرخه آموزش و کادرسازی در تشکل‌های دانشجویی یکی از ملزومات ایجاد تغییر نسل و حفظ هویت در فضای دانشجویی است و لازمه پرداختن به همه ابعاد یک جوان ایرانی مسلمان، تلاش همه جانبه با حضور سلایق مختف است تا از رشد کاریکاتوری جلوگیری شود و در انجام این مهم باید از ظرفیت های فضای فرهنگی دانشگاه و منطقه فرهنگی کاشان نهایت استفاده را برد.


معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه نیز در این نشست، ضمن تبریک ولادت حضرت امام جواد علیه السلام و حضرت علی اصغر (ع)، از خدمات دکتر محمد حسین صالحی در زمان تصدی مدیرت امور فرهنگی دانشگاه تقدیر و برای محمد جهاندار به عنوان سرپرست جدید این مدیریت آرزوی موفقیت کرد.


دکتر حمیدرضا گیلاسی گفت: حوزه فعالیت های فرهنگی بجز تشکل ها و کانون های دانشجویی در حیطه کارکنان و اعضای هیات علمی نیز کار خواهد کرد.


وی، بر همکاری کلیه واحد های معاونت فرهنگی و دانشجویی تاکید و اظهار داشت: این همدلی ها بر کیفیت برنامه ها می افزاید و امیدواریم مشارکت دانشجویان، کارکنان و اعضای هیئت علمی را در برنامه های فرهنگی و حتی ورزشی دانشگاه افزایش یابد.


وی، هدف از انجام فعالیت ها و فعال نمودن دانشجویان را تک بعدی نبودن دانشجویان دانست و بیان کرد: دانشجویان باید در این دوران از حداکثر ظرفیت های علمی، فرهنگی و ورزشی استفاده نمایند تا بتوانند درد اجتماع را درک نمایند و احساس مسئولیت را در خود تقویت کنند.


گفتنی است جلسه معارفه سرپرست جدید مدیریت امور فرهنگی دانشگاه با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی و سایر مدیران این معاونت مورخ ۴ اسفند ۹۹ در دفتر معاونت برگزار شد.




  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 1474
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین