میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 18 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1399/11/29 - 12:17
  • 2516
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZwP
نماینده مقام معظم رهبری در منطقه عنوان کرد:

دستگاه‌های متولی نسبت به تامین سلامت و امنیت غذایی نظارت جدی داشته باشند

نماینده مقام معظم رهبری در منطقه و امام جمعه کاشان گفت: دستگاه‌های متولی نسبت به تامین سلامت و امنیت غذایی نظارت جدی برروی فرآورده های بهداشتی، دارویی و... داشته باشند.

    نماینده مقام معظم رهبری در منطقه و امام جمعه کاشان گفت: دستگاه‌های متولی نسبت به تامین سلامت و امنیت غذایی نظارت جدی برروی فرآورده های بهداشتی، دارویی و... داشته باشند.


به گزارش وب دا، آیت الله عباسعلی سلیمانی در نشست با مسئولین و پرسنل معاونت غذا و دارو اظهار داشت: توجه و اهمیت دادن به مقوله سلامت غذایی و پیشگیری ازبیماری‌ها ضروری است.


     وی، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در "سیاست های کلی سلامت"، افزود: تامین امنیت غذایی و بهره مندی عادلانه آحاد مردم از سبد غذایی سالم، مطلوب و کافی، یکی از اهداف اصلی سلامت در جمهوری اسلامی ایران است.


     آیت الله سلیمانی فرمودند: مساله بهداشت و امنیت غذایی رابطه تنگاتنگی با سلامت جامعه دارد بنابراین باید اهتمام بیشتری به آن داشته باشیم تا از سوء استفاده افراد سودجوجلوگیری و منافع مردم حفاظت شود.


     نماینده مقام معظم رهبری در منطقه و امام جمعه کاشان، همچنین در ادامه تصریح کرد: از نام گذاری برخی محصولات یا مغازه ها  با  نام ائمه باید پرهیز شود.


     معاون غذا و دارو دانشگاه نیز درابتدا نشست، در خصوص وظایف نظارتی و اقدامات انجام شده این معاونت در دوران کرونا و تامین دارو و تجهیزاتپزشکی بخصوص اقلام حفاظت فردی توضیحاتی را ارائه کرد.


     دکتر محسن تقی زاده، به دیگر فعالیت های معاونت ازجمله  نظارت بر تولید مواد غذایی، دارو، آرایشی و بهداشتی، فرآورده های طبیعی و سنتی و نیز تجهیزات پزشکی اشاره کرد و افزایش تعداد بازدیدها در این ایام را برای اطمینان مردم در استفاده از اقلام فوق الذکرضروری دانست.


     وی همچنین در مورد مشکلات ایجاد شده برای گروهی از بیماران که به دلیل تحریم های ظالمانه در تامین داروی آنان اختلال ایجاد شده است را بیان کرد.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 1456
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین