میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 17 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1400/09/13 - 15:11
  • 327
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZtE
به مناسبت روز داوطلب عنوان شد:

داوطلبان سلامت پیشتازانی در راه تامین و ارتقاء سلامتی جامعه / "مشارکت همه جانبه جامعه کلید طلایی در کنترل همه گیری بیماری کووید- ١٩ " شعار روز داوطلب

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: داوطلبان سلامت پیشتازانی هستند که داوطلبانه در راه تامین و ارتقاء سلامتی جامعه قدم گذاشته اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: داوطلبان سلامت پیشتازانی هستند که داوطلبانه در راه تامین و ارتقاء سلامتی جامعه قدم گذاشته اند.

 

 

دکتر سید علیرضا مروجی، ضمن تبریک 14 آذر ماه "روز جهانی داوطلب سلامت" افزود: اجرای برنامه رابطان بهداشت نه تنها وسیله ای برای دستیابی به اهداف بهداشتی است بلکه زمینه رسیدن به توسعه مداوم و پایدار می باشد. 

 

 

وی، با بیان اینکه در سال های اخیر موضوع ارتقاء سلامت با تاکید بر نقش مردم در دنیا، ضرورت و مقبولیت بیشتری پیدا کرده، اظهار داشت: انتظار جهانی از همه کشورها آن است که زمینه سهیم بودن مردم در سلامت و مشارکت در همه مراحل ارائه خدمات بهداشتی را فراهم کنند.

 

 

دکتر مروجی، با بیان اینکه سلامتی محور توسعه است، تصریح کرد: معضلات بهداشتی، همان معضلات توسعه است که نمی توان آن را فقط در بخش  سلامت حل نمود و بنابراین مشارکت تک تک افراد جامعه، بخش ها، نهادها و ارگان ها برای حل مسائل سلامتی و رسیدن به سطح قابل قبول سلامت لازم و ضروری است.

 

 

رئیس دانشگاه، کارهای داوطلبانه را به ستون فقرات جوامع در توسعه پایدار تشبیه کرد و یادآور شد: آنچه موجب پیشرفت و ارتقای کشور می شود توجه به برنامه های ارتقاء سلامت است و در راه گسترش این برنامه، تاکید بیشتر بر فعالیت های داوطلبان است که می تواند مفاهیم را به سطح جامعه برده و نهادینه کنند.

 

 

*"مشارکت همه جانبه جامعه کلید طلایی در کنترل همه گیری بیماری کووید- 19" شعار روز داوطلب 

 

 

وی، ارتقاء سطح سلامتی جامعه شهری به ویژه جمعیت حاشیه نشین و محروم با استفاده از جلب مشارکت مردمی، ارائه فعال خدمات بهداشتی در مناطق شهری و روستایی، بهره گیری از امکانات موجود جامعه در جهت حفظ و ارتقاء سلامتی جامعه، در سطوح محلی و منطقه ای و ارتقاء حضور مردم در عرصه توسعه اقتصادی اجتماعی را از اهداف طرح داوطلبان سلامت برشمرد.
  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 2023
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین