میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 18 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1399/11/23 - 08:42
  • 1071
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZjP

جلسه هم اندیشی اندیشگاه سلامت برگزار شد

جلسه هم اندیشی اندیشگاه سلامت با حضور رئیس دانشگاه و سایر اعضا روز دوشنبه مورخ 20/11/1399 در سالن دکتر قریب دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد.



    جلسه هم اندیشی اندیشگاه سلامت با حضور رئیس دانشگاه و سایر اعضا روز دوشنبه مورخ 20/11/1399 در سالن دکتر قریب دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد.


به گزارش وب دا، رئیس دانشگاه در این جلسه ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر، تشکیل و آغاز به کار اندیشگاه سلامت در شهرستان کاشان را رخدادی مهم دانست که به ارتقاء سطح سلامت در شهرستان کمک خواهد کرد.


دکتر سید علیرضا مروجی همچنین به اجرایی شدن اندیشه های کاربردی و موثر این اندیشگاه، که حاصل ارتباط میان جامعه و دانشگاه است تأکید کرد.


دکتر مجتبی صحت رئیس اندیشگاه سلامت نیز ضمن بیان اهداف و شیوه کار اندیشگاه سلامت به ضرورت فعال شدن ظرفیت های اجتماعی در حوزه سلامت پرداخت و گفت: اندیشگاه سلامت با ایجاد بستری مناسب می تواند صاحبان ایده و اندیشه در عرصه سلامت را گرد هم جمع آورد که دستاورد این رویداد از یک سو فرهنگ سازی در عرصه سلامت و از سوی دیگر ارتقاء سطح سلامت شهروندان و شهرستان خواهد بود.


لازم به ذکر است: در این جلسه، پس از توضیح پیرامون شیوه نامه تشکیل و فعالیت اندیشگاه، نحوه جذب ایده های صاحبان اندیشه، مالکیت و سازماندهی ایده ها تا اجرا و شناسایی ذی نفعان اندیشگاه سلامت نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.



  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 1444
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین